Gelting?

Hej…

Jeg er jo så heldig at jeg skal til Gelting den 5-6 December med mine briter… Men jeg kan altså ikke finde adressen på birkhallen på Cats & Co Company’s hjemmeside - så tænkte om der var nogen der kunne hjælpe mig??

Også lige et andet spørgsmål - hvad er målene på et dobbeltbur i tyskland? har fået afvide af nogen de er samme størrelse som i DK mens andre siger de er mindre og en helt tredje har fortalt mig at de er meget større…

Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig…!

:?:?:?

[quote=trillingsgaard;296974]Hej…

Jeg er jo så heldig at jeg skal til Gelting den 5-6 December med mine briter… Men jeg kan altså ikke finde adressen på birkhallen på Cats & Co Company’s hjemmeside - så tænkte om der var nogen der kunne hjælpe mig??

Også lige et andet spørgsmål - hvad er målene på et dobbeltbur i tyskland? har fået afvide af nogen de er samme størrelse som i DK mens andre siger de er mindre og en helt tredje har fortalt mig at de er meget større…

Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig…!

:?:?:?[/quote]

Målene på burene er stort set de sammen… mine burgardiner virker ihvartfald også i tyskland… det eneste jeg har oplevet er at deres bund i buret er en smule breddere end i DK

Birkhalle - Wackerballig, 24295 Gelting

Vejen er Wackerballig, der står ingen nr…
Meen mon ikke vi kan finde en hal på den vej

brug evt map24 det er en rigtig god side at planlægge ture på (havde som backup for sin gps) jeg bruger meget den side da jeg kørte eksport. Man kan ligge pauser ind og hvis man ville sove på hotel med mere

Vandoll: Tak - har du en idé om hvor jeg kan finde de eksagte mål på burene i tyskland?

Berit: Okey - vil se om jeg kan finde en rutebeskrivelse dertil…

Skeem: Tak… :slight_smile:

140x 140 det samme som i DK (husker vist rigtigt ellers må nogen lige rette)

Står adressen ikke på bekræftigelsen? Der er vedhæftet en ekstra fil, som plejer at være en kørselsvejledning og hotelliste. Service må man sige :slight_smile:

Jeg har også fået bekræftigelserne og kommer med 3 stk fladsnuder. Jeg glæder mig altid til udstillinger i Cats & Co, som plejer at være rigtig hyggelige.

Rutebeskrivelsen til hallen:
Die A 7 an der Abfahrt 5 Schleswig/Schuby verlassen und auf die B 201 in Richtung Schuby/Husum/Schleswig/Kappeln fahren. Der B 201 bis Kappeln folgen (ca. 70 km).

Am Ortseingang Kappeln links abbiegen auf die B 199 in Richtung Gelting/Flensburg (ca. 12 km).

In Gelting an der Kreuzung von der B 199 (Nordstraße) rechts abbiegen auf die Straße Nordholm, nach 0,6 km links abbiegen (Hinweisschild Wackerballig).

Die „Birkhalle“ befindet nach ca. 300 m auf der linken Seite.

Og en hurtig oversættelse via Google:

Forlader A 7 ved frakørsel 5 i Schleswig / Schuby og tage B 201 retning Schuby / Husum / Schleswig / Kappeln. B 201 (opfølgning Kappeln ca. 70 km).

Ved indgangen Kappeln drejes til venstre ad B 199 mod Gelting / Flensborg (ca. 12 km).

Til gengæld Gelting ved krydset af B 199 (North Road) drejes til højre ad gaden Nordholm, efter 0,6 km drejes til venstre (skiltet Wackerballig).

Den Birkhalle er placeret efter 300 meter på venstre side.

syntes det lyder noget forvirrende … ville stadig tage et kig på map 24 meget nemmer

Burene er højere i Tyskland, så du vil formentlig kunne kende en del danskere på, at gardinerne stumper 10 cm oppe. Lav dine burgardiner rigeligt lange.

Mariann

[quote=dK Gugs;297359]Burene er højere i Tyskland, så du vil formentlig kunne kende en del danskere på, at gardinerne stumper 10 cm oppe. Lav dine burgardiner rigeligt lange.

Mariann[/quote]

Takker… så fandt jeg lige ud af at mine åbenbart er lange i forhold til danske bure… men mit “underlag” bliver også lagt ovenpå gardiner… nok derfor… :wink:

Ja, mine gardiner er også syet efter tysklandsmål, nemlig 70 cm istedet for 60 cm, som skulle være standard i Dk (men som altså ikke helt er det). Så et enkelt bur i tyskland er 70x70x70 :slight_smile:

[quote=Mig og Mille T;297267]Rutebeskrivelsen til hallen:
Die A 7 an der Abfahrt 5 Schleswig/Schuby verlassen und auf die B 201 in Richtung Schuby/Husum/Schleswig/Kappeln fahren. Der B 201 bis Kappeln folgen (ca. 70 km).

Am Ortseingang Kappeln links abbiegen auf die B 199 in Richtung Gelting/Flensburg (ca. 12 km).

In Gelting an der Kreuzung von der B 199 (Nordstraße) rechts abbiegen auf die Straße Nordholm, nach 0,6 km links abbiegen (Hinweisschild Wackerballig).

Die „Birkhalle“ befindet nach ca. 300 m auf der linken Seite.

Og en hurtig oversættelse via Google:

Forlader A 7 ved frakørsel 5 i Schleswig / Schuby og tage B 201 retning Schuby / Husum / Schleswig / Kappeln. B 201 (opfølgning Kappeln ca. 70 km).

Ved indgangen Kappeln drejes til venstre ad B 199 mod Gelting / Flensborg (ca. 12 km).

Til gengæld Gelting ved krydset af B 199 (North Road) drejes til højre ad gaden Nordholm, efter 0,6 km drejes til venstre (skiltet Wackerballig).

Den Birkhalle er placeret efter 300 meter på venstre side.[/quote]

Okey - forvirrende… må lige finde ud af om min gps kan finde det, og så have en ruteplan i baghånden… :S

øv øv - så stumper mine burgardiner… :frowning:
Så må jeg igang med symaskinen… eller min søster må… :slight_smile: hehe.