Gemmeleg - udenfor

De fire hunkatte, skulle have været ved dyrlægen idag, og have hele turen. :slight_smile: Dog mente Fifi ikke at det indebar hende. Så hende har jeg endnu ikke fundet. Hun havde ellers ligget hele natten inde under dynen hos mig, men da jeg så stod op, fangede de små ind, smuttede hun ski fra mig. Hvorfor låste jeg ikke kattelemmen :?
Nå men de tre små er afleveret, og sikke en larm i bilen. Kelly kan bare ikke lide at køre i bil :frowning:
Heldigvis er min dyrlæge sød, jeg skal bare fange hende til når jeg skal hente de andre, og så ordner han hende i morgen til tilbudsprisen, selvom de så egentlig skal ordnes på samme tid :slight_smile: Så nu håber jeg bare at jeg kan finde hende, for hun slipper altså ikke. :muhaha:
Hvor kan hun mon gemme sig :gruble:

Ja nogen gange føler man lidt de har en 6. sans…
Hun dukker sikkert først op imorgen :høhø:

[quote=Sannela;527306]Ja nogen gange føler man lidt de har en 6. sans…
Hun dukker sikkert først op imorgen :høhø:[/quote]

Ja det skulle ikke undre mig. Går en tur rundt her om ikke så længe, og så kommer hun altså i bur med det samme…
Ellers må jeg indfange hende i aften og køre hende i morgen tidligt…

Hun bliver vel sulten på et tidspunkt… Ikke fået siden igår, da hun jo skulle faste…

:høhø: Så er hun fanget :høhø:

Så hun slipper ikke :muhaha:

Super - nu har hun nok fortrudt hun lod sig fange, efter den helt store dyrlægetur :slight_smile:

:tihi: Hun er da en klog missetat - forstår godt hun gemte sig… Dr. Dyr er bestemt ikke noget de bryder sig ret meget om - for ikke at tale om køreturen derned :tihi:

godt du fik hende fanget.
sikke da en bisse :slight_smile:

Hun elsker nu ellers at komme med ud på en køretur, sålænge der ikke er træmmer for på transport buret, dem undlader jeg dog når hun er inde i bilen, så sidder hun nemlig ligeså stille inde i buret på hele turen.

Tror også hun fortrød, da hun i “straf” kom til at overnatte hos dyrlægen - tror jeg ikke er så sjovt.