Genbrugsfreaken har købt helt ny bil

http://www.bilzonen.dk/find-din-bil?body_type_id=-100&make_name=Hyundai&model_year_from=2009&page_number=2,1&altTemplate=bilzonen.dk+-+search+detail&ad_car_id=622831&ad_number=19&dt=201&tab=&

Jeg lod fornuften (og mine forældre og min søn) råde og har købt mig en helt ny lille bil. Nu går jeg bare og venter på, at jeg kan hente den onsdag eller torsdag i næste uge -felixsylvester

Og jeg kan forsikre jer om, at jeg IKKE har haft det sjovt med at finde ud af, hvilke bil jeg skulle vælge. Forelskelsen (for stor og uøkonomisk) eller fornuften (og sådan blev det).

Tillykke med din nye bil May-britt. Den er da helt fin og garantert også økonomisk :thumbup:

Tillykke med din nye bil!

Den ser godt nok lækker og smart ud. :thumbup:

Er da slet ikke MISundelig. :tihi:

Jeps. Den kører 20 km/liter og kun 520 kr. i årlig ejerafgift. Bare i benzin (til og fra arbejde) og ejerafgift (istedet for vægtafgift) sparer jeg 4.800 kr. om året i forhold til den gamle Fiat Punto. Og det er virkelig dyrt at sende en gammel bil på værksted igen og igen, når vi intet kan reparere selv.

Tillykke med bilen - håber du bliver rigtig glad for den :slight_smile:

Vi købte storebroderen i sommers - en Hyundai i30 CW - stationcar diesel - og vi er MEGET glade for den.

Tillykke med den nye dyt - den ser lækker ud, den skal du nok blive glad for.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Tillykke med den nye bil!! Vi har også lige købt ny, for vi gider heller ikke alle de besøg hos mekanikeren! Men vi prøvede at finde den billigste nye bil, men dewt kan jeg se at du har gjort! Den er rigtig fin!

LÆÆKKER dyttebil…og økonomisk…et klogt valg.
Og så har den den rette farve :rock:

Tillykke med dytten, håber du bliver glad for den :slight_smile:

Tillykke med den nye bil :)…Det er også godt for miljøet , med biler der kører langt på literen :thumbup: