Generalerne kommer

Miss Marple har været urolig siden i går, kl 3 i nat vækkede hun mig, da hun kom og ville putte i nat, så jeg for første gang slimpeoppen, indrømmer jeg lagde mig til at sove i den tro er skete ikke noget den første døgn.

Men ca samtidig med at vækkeuret ringede begyndte hun at klage sig og rendte skiftevis fra hulen og bakken, fik hende hevet ud af bakken og jo der sad en stor rød bobbel bag hende :slight_smile:

Jeg tog fødekassen med under dynen, så jeg kunne ligge og nusse hendes mave og hun kunne finde ro :thumbup: hvilkent heldigvis gik ret hurtig, hun har lagt og småpresset i ca 3 kverter og første røde dreng er nettop ankommet :thumbup:

farmis er sort sølv tabby og mor rød tabby, så farver og køn giver jo sig selv, spænden hvor mange der kommer og om de er langhåret eller korthåret

Nr 2 har meldt sin ankomst også en rød dreng

første fødte vejer 100g og har en lang hale

Stort tillykke med de to første nye verdensborgere :smiley: Fortsat god fødsel til Miss Marple :smiley:

Der er nu 4 røde generaler

  1. 100g
  2. 100g
  3. født 08:40 91g
  4. født 08:47

Tillykke. :slight_smile: Det må være dejligt. :wehuu:

Tillykke med dem! Hvad er lang hale i bobtail-regi? :slight_smile:

:flag: Tillykke med de små-store generaler :smiley:

The Redcoats are coming :høhø:
Kæmpe stort tillykke :smiley:

Mange tak :hjerte:

Mange tak :hjerte: Ja, det er dejligt håbede på flest drenge :tihi:

Mange tak, en af de længste vipt har haft på nyfødte, men svært at se hvor lnag den ender med at blive, da den ikke vokser i forholdt til resten af katten.
vi har haft killinger der er født med en mega lille stump, men som voksede og fik en fin længde, vi har haft 3 tidigere killinger født med lange haler og de endte på 5-7 cm der blandt Marikix

Mange tak :hjerte:

[QUOTE=Katho;1305171]The Redcoats are coming :høhø:
Kæmpe stort tillykke :D[/QUOTE]

Mange tak :hjerte:

pt ligger hun har slapper af, alle fire har knappet sig på

De er ved at være tørre og ser ud il at være langhåretalle sammen den ene er sølv

Tillykke med dem… hvor mange røde mus har knerk så fået som han får svært ved at vælge imellem

Det blev ved 4 røde drenge født på 40 min. de ser alle ud til at være KBL

Tillykke!! :smiley:

Stort tillykke med den røde bande. :hjertehop:

Stort tillykke :flag: - hvor er de dog fine, de røde drenge.:hjerte:

Ham der med det sorte halsbånd, han er også fra i dag, ikke? Det ser ud til at være nogle pænt store basser :uha:

:flag: Tillykke med de små generaler :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mange tak. Ja de er alle 4 født i dag og enig, de har en pæn størrelse

  1. Kl. 08:06 100g - KBL d 23 - Lyseblå bånd
  2. Kl. 08:17 100g - KBL d 22 - Brun bånd
  3. Kl. 08:40 91g - KBL d 23 - Grøn bånd
  4. Kl. 08:47 93g - den er jeg så ikke helt sikker på er langhåret

[ATTACH=CONFIG]113222[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]113223[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]113224[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]113225[/ATTACH]

Jeanette - Er du sikker på den med det brune halsbånd er klasssisk tabby? :slight_smile: