Gentag efter mig: Kurver er smukke

SYNES DU FEDT ER ULÆKKERT?

Så se lige her:

Altså! Efter jeg har set dette, så jeg tror jeg… - jeg beholder min fede røv!!!

Det der, er jo frygteligt :S

-what-what-what-what-what-what-what

æv :frowning:

det er simpelthen fuldstændig uaccaptabelt at de piger bliver ophøjet som perfektion af modeindustrien !

de er syge og har brug for hjælp, det er livstruende :ked:

det der modeshow…er det ikke et specifikt lavet med anorektikere for at provokere?

Jeg synes ikke de fleste modeller ser så syge ud?

Tak for billederne af nogle meget lidt kønne piger. -what
Jeg blev pludselig så glad for mine deller :thumbup:

Kurver er smukke, kurver er smukke, kurver er smukke. -tihi

Det der er jo forrykt. -ked -ked

puha så er jeg glad for det ekstra sul jeg har.

[quote=Gry Gressbakken;145165]det der modeshow…er det ikke et specifikt lavet med anorektikere for at provokere?

Jeg synes ikke de fleste modeller ser så syge ud?[/quote]

Jeg vil vædde på, at de modeller ikke er helt raske på det fysiske plan. de MÅ næsten døje med et eller andet…

Men når det så er sagt, så tror jeg at det modeshow (eller show??) blev lavet udelukkende for at provokere modebranchen. Så der tror jeg du har helt ret :ok:

Så bliver man så glad når man ser en ægte kvinde på podiet.

http://www.plussizeliving.com/articles/images/art507ai998.jpg

De kurve-klædte kvinder ER altså smukkest i mine øjne. så kan de kalde os “Plus Size” alt det de gider :inlove:

Jo - disse billeder er lavet i provokation mod de “meget slanke” modeller, der jo er lige knap så tynde som disse.

Men tror de fleste af os får tanken, at vi sgu er lækre nok som vi er. Dette er i hvert fald ikke målet!

Det er jo fotosnyd, for ansigterne tilhører nogle andre end kroppene, kan jeg da se. Og gudskelov for det. En så tynd model ville aldrig gå på et podie.

Og jeg synes altså ikke generelt modeller er for tynde. For unge synes jeg dog nok de er. Det ideal kunne godt ændres sig lidt, sammen med oplysning om det.

[quote=Sheer;145177]Det er jo fotosnyd, for ansigterne tilhører nogle andre end kroppene, kan jeg da se. Og gudskelov for det. En så tynd model ville aldrig gå på et podie.
[/quote]

Det tror jeg du har ret i…

[quote=Gry Gressbakken;145172]Så bliver man så glad når man ser en ægte kvinde på podiet.

http://www.plussizeliving.com/articles/images/art507ai998.jpg

De kurve-klædte kvinder ER altså smukkest i mine øjne. så kan de kalde os “Plus Size” alt det de gider :inlove:[/quote]

Ja… Men synes stadig det er forrykt… En plus size kan være en str. 40-42, hvilket de fleste mennesker i USA faktisk ligger på…

Men ja… hun er pæn/flot!

i Spanien har de en regel om at pigerne ikke må gå modeshows hvis de har en BMI under 18 :slight_smile:

ps. jeg kan altså ikke se at de “hoveder” ikke passer til kroppene.

Whitney Thompson har lige vundet ANTM (Americas next top model) som den første plus size model. Chek det lige ud - denne kvinde bliver i modeindustrien anset som “tyk”.

Hvad pokker er vi andre så?

[quote=Gry Gressbakken;145184]Whitney Thompson har lige vundet ANTM (Americas next top model) som den første plus size model. Chek det lige ud - denne kvinde bliver i modeindustrien anset som “tyk”.

Hvad pokker er vi andre så?[/quote]

se det der er altså bare en rigtig kvinde,:thumbup::thumbup::thumbup: lidt til gården og lidt til gaden.
det er rigtig øjenkræs for en mand:ok::ok::ok::ok:

For lidt og for meget af det gode.

Den gyldne mellemvej er vel det smukkeste og det sundeste :slight_smile:

De sidste billeder tiltaler mig meget mere end de første sygelige billeder.

[quote=Lunica;145181]i Spanien har de en regel om at pigerne ikke må gå modeshows hvis de har en BMI under 18 :slight_smile:

ps. jeg kan altså ikke se at de “hoveder” ikke passer til kroppene.[/quote]

Det gør de som regel aldrig på anorektikere…

Stakkels stakkels piger…

mere kan jeg ikke sige…

Hende den sidste er rigtig flot…

Jeg synes at i 80ér var fotomodellerne meget pänere en de mager typer ala twiggy.
Det har kun fört med sig at saa utrolig mange piger fik/har spiseforstyrelser…
Det er noget af det sygeligste og slemmste jeg kan forestille mig…