Ghostmarkeringer

Men hvis han er tabby, hvad gør man så med stamtavlen?

Jeg ligger lige et foto af min Arya.
Sådan ser sort tortie smoke ud.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Jamen det er din hunkat som er tabby.

Skal jeg så bare søge stamtavle på ham som sort sølv makrel tabby bicolor?

Jeg har skam selv en sort tortie smoke pige.

[QUOTE=Susanne L. Moshage;580257]Skal jeg så bare søge stamtavle på ham som sort sølv makrel tabby bicolor?

Jeg har skam selv en sort tortie smoke pige.

[/QUOTE]

Ja hvis han er makrelmønsteret.
Men du kommer også til at få lavet mormis’s stamtavle om vil jeg mene, ellers kan det jo ikke lade sig gøre at de har fået en killing i den farve.
Kan du ikke se at den du viser foto af her og så din mor til Alfa slet ikke har samme farve.
Hilsen Lisbeth

Du skal også har ændret hunkattens stamtavle .Så hør din stambogs sekreter hvordan du gør det det bedst .

[QUOTE=Coon Danica;580264]Ja hvis han er makrelmønsteret.
Men du kommer også til at få lavet mormis’s stamtavle om vil jeg mene, ellers kan det jo ikke lade sig gøre at de har fået en killing i den farve.
Kan du ikke se at den du viser foto af her og så din mor til Alfa slet ikke har samme farve.
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Miamaja har et par stiber på hovedet, og ellers ligner hun godt nok - ja hun har jo noget mere hvidt.

De vil ikke lave mormis’s stamtavle om, kan jeg så ikke få stamtavle på ham?

Sort tortie uspecificeret tabby.

[QUOTE=Susanne L. Moshage;580268]Miamaja har et par stiber på hovedet, og ellers ligner hun godt nok - ja hun har jo noget mere hvidt.

De vil ikke lave mormis’s stamtavle om, kan jeg så ikke få stamtavle på ham?[/QUOTE]

Du kan selv lave den om ved at få hende farvebedømt på en udstilling. Det koster 150 kr.

Jo jo måske nok, men stamtavlen skal jo søges inden :slight_smile:

[QUOTE=Susanne L. Moshage;580268]Miamaja har et par stiber på hovedet, og ellers ligner hun godt nok - ja hun har jo noget mere hvidt.

De vil ikke lave mormis’s stamtavle om, kan jeg så ikke få stamtavle på ham?[/QUOTE]

Jo du kan, men der må være nogle af de mere erfarne her som ved hvad man gør.
Hvis hun bliver farvebedømt så skal de vel også lave den om :?

Hvad så med mængden af hvidt? Det er jo mormis, du tænker på her.

Er Alfa så makrel tabby?

Du kan godt vente med at søge stamtavlen, så koster den bare 300 kr. i stedet for 200 kr.

[QUOTE=Coon Danica;580273]Jo du kan, men der må være nogle af de mere erfarne her som ved hvad man gør.
Hvis hun bliver farvebedømt så skal de vel også lave den om :?[/QUOTE]

Jeg har talt med dem, og de siger, at begge skal farvebedømmes, men han skulle jo gerne have en stamtavle hurtigst muligt. Og jeg tager ikke en uvaccineret killing med på udstilling, og det mås man jo heller ikke.

[QUOTE=Susanne L. Moshage;580276]Hvad så med mængden af hvidt? Det er jo mormis, du tænker på her.

Er Alfa så makrel tabby?[/QUOTE]

Jeg ved ikke liiiige hvor mit hoved var henne da jeg skrev før for jeg glemte da både det hvide og sølvet. :dokdok:

Mor er sort sølv tortie uspecificeret tabby og så er hun enten bicolour eller harlekin.

Sønnemand er sort sølv uspecificeret tabby bicolour.

Vente til hvornår?

Ja, som jeg også skrev i din game tråd som du så slettede (kan man da gudskelov ikke herinde), så er mor helt sikkert tabby - og hendes dreng også

Du behøver ikke at få farvebedømt sønnemand, det er ikke nødvendigt. Du skal bare have farvebedømt mor så du kan søge korrekt stamtavle til sønnemand.

[QUOTE=DK Thomani;580283]Jeg ved ikke liiiige hvor mit hoved var henne da jeg skrev før for jeg glemte da både det hvide og sølvet. :dokdok:

Mor er sort sølv tortie uspecificeret tabby og så er hun enten bicolour eller harlekin.

Sønnemand er sort sølv uspecificeret tabby bicolour.[/QUOTE]

Mor er nok nærmere Harlekin, da hun har meget hvidt. Noget mere end Alfa.

Ja, og hende kan jeg ikke få farvebedømt før sidst i Juni, og da er sønnemand sikkert længe rejst.