Gider I teste Zooplus.de?

Kan jeg ikke få nogen til at teste, om I får mulighed for at købe varer på den
tyske zooplusside? Altså lægge varer i kurv og også gå til betaling (som I så
ikke behøver at gennemføre :tihi:), men bare for at se, om I også får at vide, at
de desværre ikke kan levere til jeres postadresse for tiden.

[I]“Leider ist es uns Zur Zeit nicht möglich die von Ihnen angegebene Postleitzahl zu beliefern. Bitte entschuldigen Sie diese Unannehmlichkeiten.”

[/I][COLOR=black]Det er virkelig noget øv :confused: …står med et akut akvarieproblem, som Zooplus
kan klare 700 kr. billigere end butikkerne herhjemme :venter:

Jeg har selv testet, om det bare er akvarieting, de ikke vil sende til DK, men
jeg får heller ikke lov at købe kattemad :surrender1: …heldigvis er huset fyldt op. Og
går det helt galt, kan jeg jo fodre med de fisk i akvariet, som går til, hvis jeg
ikke snart får lov at handle :cool:
[/COLOR]

Jeg bestilte i forgårs uden problemer - men det er jo heller ikke idag

kiggede lige - den er under forsendelse med GLS

Nu tør jeg ikke klikke sidste klik [bestellen], for Zooplus gemmer mine CC-oplysninger og jeg HAR lige fået varer fra dem i dag, men der kom ikke nogen underlige fejl op.

Du har husket at vælge Danmark som modtagerland, ikke?

Jo, jeg har de rigtige adresseoplysninger og land og det hele.

De har også mine oplysninger i forvejen - de kører jo nærmest i fast rutefart her :tihi:

Jeg får fejlen på siden, hvor jeg kan trykke “Bestellen”.

Hvad består dit akutte akvarieproblem i? Måske kan jeg hjælpe, vi bor ikke så langt fra hinanden.
Mvh
Yvonne

Det kan jo selvfølgelig være, at mit GLS-mandskab har vinterferie i disse dage :gruble: :cool:

[QUOTE=Kiwa;804156]Hvad består dit akutte akvarieproblem i? Måske kan jeg hjælpe, vi bor ikke så langt fra hinanden.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Det består såmænd bare i at hele armaturet er stået af :rock:

…konstateret efter først at have købt to nye lysstofrør med hjem på vej fra arbejdet (til den nette sum af 480 kr.) - og det gav jo ikke lys overhovedet :confused:

Hvor stort er akvariet? Målene?

Jeg har bestilt i formiddag uden problemer - så det kan være, de bare ikke vil handle med dig mere :wink:

Det er et Juwel Vision 180 Liter

måske de ikke sender noget så sårbart - de kender jo GLS

NÅH :venter: så det er DIG, der har ødelagt deres hjemmeside :venter:

Lis, det tænkte jeg jo præcis på selv, og derfor forsøgte jeg også udelukkende at bestille kattefoder,
som de jo normalt ikke har nogen problemer med at kaste rundt. Men nej… heller ikke det, vil de
levere for øjeblikket.

Luk du ned for PC’en og start op igen - den tror måske du er gået i selvsving

Nemmerlig :wink: Og ikke alene vil de lade mig bestille, de vil også sende det til mig, har de allerede skrevet :slight_smile:

Jamen, så kunne du måske lige købe et armatur til mig også, nu I er så gode venner :høhø:

Hvis den tror det, så har den vist ret :høhø:

Jeg lukker - og vender frygteligt tilbage :cool:

Jeg har ingen problemer - kan nå helt frem til betaling.

Jeg får sjovt nok valget mellem DPD og GLS… Det har jeg aldrig fået før. Men jeg plejer osse at skrabe så meget sammen at det er fragtfrit, så måske er det derfor?

Der er et på DBA, jeg ved ikke om størrelsen passer (jeg kan ikke huske watt/længde formlen) men måske? Det er da på din side af Sjælland i det mindste: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt

Den er værre - har selv haft et Juwel Vision 180 - har 2 gange amaturer til Akvastabil 128 L liggende med rør - men det hjælper dig desværre ikke overhovedet :frowning: Det kunne sikkert godt lægges løst ovenpå, men synes ikke det er en løsning lige her og nu.

Hvad har du gående af fisk? Generelt kan fisk godt klare sig et godt stykke tid uden lys, blot temperaturen holdes oppe. Hvis de bliver/virker sky pga. skyggeeffekt når I går forbi, så mørklæg det eventuelt i aftentimerne, indtil I får fat i ny “indmad” til overdelen, så bliver de ikke stressede af eventuel lyspåvirkning fra rummet.

Kan ikke forestille mig, at de pga. hysterikken omkring salg af medicin til danske akvariefisk kunne finde på, at spærre for salg til DK.
Mvh
Yvonne