Gider I?

Vil I kigge min hjemmeside, den er i udsenede og farver som den plejer, men der er fjernet mange ting fra den.

På grund af jeg da jeg skulle betale for at ha’ den havde jeg ikke råd, så jeg har måtte lave den på ny. Desværre så forsvandt alle dem der har skrevet i gæstebogen også.
www.piasunivers.dk

Hej Pia

Har du ikke fået byttet om på farven på dine burmeser piger? Er det ikke den mørke der er chokolade og den lyse der er brun?

[quote=DK Thomani;165261]Hej Pia

Har du ikke fået byttet om på farven på dine burmeser piger? Er det ikke den mørke der er chokolade og den lyse der er brun?[/quote]

Hvor ser du jeg har byttet om på farverne?

http://www.piasunivers.dk/default.aspx?PageID=91984 herinde under hunner.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, da jeg jo ingen forstand har på BUR farver, mener bare altid at have hørt at de mørke er chokolade :slight_smile:

[quote=DK Thomani;165261]

Har du ikke fået byttet om på farven på dine burmeser piger? Er det ikke den mørke der er chokolade og den lyse der er brun?[/quote]

Det er dig der er galt på den :stuck_out_tongue:

[quote=DK Thomani;165269]http://www.piasunivers.dk/default.aspx?PageID=91984 herinde under hunner.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, da jeg jo ingen forstand har på BUR farver, mener bare altid at have hørt at de mørke er chokolade :)[/quote]

Undskyld, jeg fik ikke læst dit første indlæg rigtigt.
Det er den mørke der er brund og den lyse der chokolade,
så jeg har skrevet det rigtig nok.
Deres farver står også i stamtavlerne, altså Bolette BUR n brun
og Bee Bee BUR b chokolade.

Ups :ups:

Det skal du overhovedet ikke være ked af - jeg syntes i sin tid, Guinness og Baileys opdrætter var et værre vrøvlehoved, når han påstod, det var Guinness, der var brun :rulleøjne:

Og derudover har en chokolade brite og en chokolade orientaler samme farve (i hvert fald når man ser dem på billeder) som en brun burmeser. En brun burmeser er genetisk sort (bur n), men fremtræder brun. Så det er ikke bare sådan lige at holde styr på :slight_smile:

Enig det er rigtig sjovt med de farver:-) Det samme gælder siam - brunmasket og chokolademasket:-) Jeg får det stadig galt ind imellem (tit!):slight_smile:

Pia: Wow en flot hjemmeside! Skal vi ikke linke til hinandens? Hjemmesider altså:-)))

Knus

[quote=lenschow;165443]Enig det er rigtig sjovt med de farver:-) Det samme gælder siam - brunmasket og chokolademasket:-) Jeg får det stadig galt ind imellem (tit!):slight_smile:

Pia: Wow en flot hjemmeside! Skal vi ikke linke til hinandens? Hjemmesider altså:-)))

Knus[/quote]

Alle der har lyst til at linke til min hjemmeside gør det bare.
Jeg linker til din Helle, og tak :smiley: