Gimpen fylder 12 år

‘‘I dag er det Furbys fødselsdag - Hurra - Hurra - Hurra!’’

Så blev det jo Gimpens 12 års fødselsdag … man kan godt mærke at hun er blevet ældre, for hun sover meget og er ikke så aktiv som før i tiden (hvis man kan bruge ordet ‘‘aktiv’’ over en Brite :tihi:) og er blevet halv-senil … men fysisk fejler hun ikke noget :smiley:
Jeg har taget nogle rejer op fra fryseren, som hun får senere på dagen … hun elsker rejer, så dem får hun altid på sin fødselsdag.

:flag: :flag: :flag:

[B]Idag er det Furby’s fødselsdag, hurra, hurra, hurraaaa

:nytaarsballon: :tillykke:

[/B]

Hun har nu et eller andet over sig, den gamle tøs :hjerte::hjerte::hjerte:

STORT tillykke med dagen Furby - må dine rejer smage ganske fantastisk :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Hi, jeg kan huske, da du første gang fortalte om hende… tilbage i NG’ens tid.
Jeg havde virkelig aldrig nogensinde hverken hørt om eller set en langhåret brite, så jeg syntes at hun var noget meget eksotisk og anderledes noget :smiley:

Stort til lykke med hende :flag:

Tillykke med de 12 år, smukke Furby :flag: :hjerte:

Tillykke med fødselsdagen, Frøken Furby.
Jeg forstår ikke, hvordan nogen kan beskylde dig for at være en gimpe. Du ser da så elskelig ud. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke med dagen Furby :flag:

Og hey, gimpe er da en positiv ting, er det ikk’? Det kalder min mor mig i hvert fald altid? :?

:pote: May

Tillykke søde Furby, du er en dejlig missepige. Gider du lige bide din menneskemor i hendes bedste lilletå, sådan at kalde dig en gimpe, det kan hun da selv være, nå:p
Mange potepuf fra Leopold, Lilli, Pippi, Lusy, Money, Viggo og Knud

:fløde1::playkitty1::fløde::kattedans::klappekat:-kattedans

Stort til lykke med dagen :flag:

Hun holder sig nu godt, den smukke pige :lovelove:

Tillykke med dagen,du har vel nok været sød i år.

Håber rejerne smager ekstra godt i år og tænk næste år holder du fødselsdag et andet sted

Tine

Furby, alias Gimpen, alias Gamle Gimp, alias Pjuskesnuske, siger tak for hilsner :smiley:
Vi tog lidt kombineret hygge - rede pels - klippe grimme knuder af - session lige før, så nu har hun gemt sig indtil der kommer rejer på bordet (gulvet) … NÅ! :venter:

:flag::flag:Stort Tillykke fra Oline, Lille Fisen, Charmer, Face og hende med maden

Cats og Conni

[QUOTE=Temple Bar;861772]

STORT tillykke med dagen Furby - må dine rejer smage ganske fantastisk :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:[/QUOTE]

Gumle - gumle … gnaske - gnaske, lyder der lige nu :stuck_out_tongue: … og så en knurren til Spotty, der ikke engang kan lade hende være i fred på sin fødselsdag :venter:

Tillykke med de 12 år miss Furby

:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

ej hvor er hun kær tillykke med de 12 år :smiley:

Uanset alder, så er hun skøn at skue - og selvom hun er BRI, så synes jeg, at der er noget persertemperament inde over også… Helt som diva-Gia :slight_smile:
Tillykke med hende!

Et forsinket tillykke med de 12 år til Gimpen

:klappekat:

Et forsinket tillykke med den smukke dame
:flag:

Vi så først din tråd i går aftes og vores madmor var gået i seng… Og vi kunne ikke jagte hende ud af sengen - vi prøvede i hærdig men intet hjalp… Hun troede vi ville kæles med suk hvorfor er tobenede så besværlige?:surrender1:

Tænk sig at du allerede er tolv år gammel. Du ligner jo en på tre år!! Det må være din madmor der tager fejl… :dokdok: Det er de jo ret gode til…

Vi skal også sende dig et par kærlige hilsner fra Salt og Peber, som er dem vi ikke må lege med, vi er det dårlige selskab, vi har en svag karakter og en billig fantasi… synges som kattejammerrock De siger at du var en sød pige:p
Madmor siger at vi har en virkelig svag karakter overfor for Peber og Salt - bare fordi de ligner langhårede mus…

Og Gimpe er et pænt udtryk - det betyder bare at man har værdighed og synes at man hævet over alle de andre… Og det er vi jo…

:pote:-tegn fra Amanda og Tha Ghettocatz

Furby takker endnu engang … :tak: