Ginny er hjemme igen :-)

Vi har gået og ryddet op, hygget med æbleskiver og andet godt i dag, bare holdt søndag så at sige. Da klokken er 19.30 synes kattene det var deres tur, og vi gjorde klar til at lukke løbegårdene og haven. Og så klart da også vores lille ekstra sikre løbegård, hvor der går et par piger i løb.

Og væk er Ginny!! Vi leder alle steder, tjekker om hun skulle være kommet ud i huset og dermed i haven, men nej. Der var ingen Ginny! Vi tjekker løbegården igen, og det eneste sted hun kan være kommet ud er efter en tur op ad væggen, hvilket netop hun desværre vil være i stand til, hvis hun er blevet forskrækket over noget.

Ginny er en sød, sød pige, men er meget let at forskrække og så panikker hun totalt. At putte hende i en transportkasse er ikke bare synd, det er direkte vold, og hun slår saltomotaler og forsøger at komme ud både af dør og sider. Så vi var helt klar over at hun kunne have taget turen op ad murstensvæggen…

Vi går en tur rundt og kalder, vel vidende at hun ikke vil komme, tjekker hele vejen ned til den store vej og tager også turen til begge sider for at sikre os at hun ikke er påkørt. Jeg kommer i tanke om at der på et tidspunkt i eftermiddag var nogle der havde travlt med noget på taget, men jeg tog det for endnu en due, der lige skulle provokere dem…

Så frem med forlængerledninger og en arbejdslampe og taget på alle tre sider blev tjekket, ingen Ginny! Løbegården åbnet og bryggersdøren åbnet også, og vi forberedte os på en lang nat. Og jeg ringer lige en veninde op for at fortælle hvorfor jeg ikke tog telefonen, og mens jeg forklarer så kigger jeg endnu engang ud i haven af havedøren, og der står min lille mus

Hold da kæft hvor bliver man glad, og hun har nu fået noget ekstra godt guf og er blevet lukket væk med sin mor, som hun elsker højt og så må vi få lidt ro på hende. Hun har i al fald ingen skader, og er godt nok bange, men ikke så meget som jeg frygtede.

Jeg er bare så glad for at se hende, netop fordi hun ikke er til at transportere er hun ikke chippet, så vi havde virkelig været på herrens mark med en efterlysning… Nu vil jeg have en kop VARM kaffe og få blodtrykket lidt ned igen…

Pyyyyyyyyyyyyyyha… sikke en forskrækkelse. Godt hun kom hjem igen!!

Det lyder godt hun er hjemme igen. Føøøøøøøøøøj hvor kan man komme igennem mange skræk scenarier, når de kære små forsvinder, så forstår din panik… Og godt at hun har det fint igen - hendes chok efter at have mødt den store verden, skal nok forsvinde hurtigt :slight_smile:

Panik panik - kender det godt. Godt hun er hjemme igen :thumbup:
Du må da heller få Dr dyr ud og chippe hende, udbryderdronningen :tihi: