Ginny føder

Hjertelig tillykke med de små :flag:

Tillykke med babyerne

Tillykke med de små

Stort tillykke med de små :smiley:

Hun havde godt nok travlt med at spytte sine 6 yndigheder ud :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Til lykke med familieforøgelsen :slight_smile:
VH
Susanne

Tillykke !!!

Stort tillykke!
Hvor er det et dejligt billede af dem alle sammen!

Stort tillykke med de 6 lækre killinger :flag: (jeg fik næsten ret) :stuck_out_tongue:

Så flot !!! …Tillykke med kuldet, dem glæder jeg mig til at følge :slight_smile:

Tillykke med dem
:flag: :smiley:

:flag: tillykke med alle de småtlinger :smiley: Skruk af pommeren til og lige lidt hjælper det :wink:

Stort tillykke med småtlingerne :flag:

Tillykke med de 6 små nuttede missebørn :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mange tak alle sammen! Det er såå hyggeligt at have killinger i huset igen :hjerte:

[QUOTE=galath;1254782]Er du sikker på, hun ikke gemmer på 4 mere? Jeg var overbevist om, der skulle være 10 :høhø:

Sådan et billede af en mormis med diende killinger er så skønt. Det er så tydeligt, at hun har opdaget meningen med livet og det højere formål :hjerte:[/QUOTE]

:tihi: Heldigvis ikke, men jeg blev liige kortvarigt bekymret for om der var en 7. på et tidspunkt, men det har så heldigvis bare været livmoderen jeg kunne mærke.

Ja, hun minder mig rigtig meget om Athea med den tilfredshed hun bare har udstrålet lige siden :hjerte:

[QUOTE=Skattekat;1254803]
Vi skal snart til at læse Kattegale på TV-skærmen, for at kunne trække hele dit banner :høhø:[/QUOTE]

:klapper: Ja, kattegale widescreen, for nu skulle der være 36 striber! :uha: Men jeg er vældigt tilfreds med at de alle er stribede, for der var mulighed for at både far og mor bar non-agouti :slight_smile:

Ja, da der først kom veer der ved en 23 tiden, så gik det ret hurtigt derefter :slight_smile: Og hun var bare så dygtig til det hele, vidste fuldstændigt hvad hun skulle med det samme. :rock:

Hehe, men heldigvis ikke helt :tihi:

Jaah, det er så forfærdeligt, det har jeg også været meget det sidste stykke tid, det har været hårdt at vente på :høhø: Og de næste billeder hjælper dig nok ikke, men jeg viser dem nu alligevel :muhaha:

Hvor kan man altså bruge meget tid foran en fødekassen sådan midt i alt hvad man ellers var igang med :tihi:

Her er lidt billeder af dem fra idag. Først er den sort tabby dreng, andet er de to tøser, tredje er den blå sølv klassisk tabby dreng, fjerde er de to tøser igen, og de to sidste er fælles :slight_smile:

Når de engang bliver lidt ældre og skal have navne, så bliver temaet meget formodentligt Diskworld - til ære for en af mine absolut yndlingsforfattere,Terry Pratchett, der gik bort i marts :rip:

Åh jeg er da hvis gået glip af noget, stort tillykke med den nye lille familie :hjerte:

Hvor er de dejlige, Eva :inlove: Stort tillykke med dem igen :slight_smile:

Hvem af dem bliver “luggage” ? :tihi:

[QUOTE=kira v;1255735]Hvem af dem bliver “luggage” ? :tihi:
[/QUOTE]

Nok ingen af dem, vil jo nødigt at katten får liiidt for gode idéer :tihi: