Ginny føder

… eller hun har i hvert fald fået veer nu her og har haft en times tid. De er ikke så kraftige og der går nok lidt tid endnu før der for alvor sker noget :slight_smile: Slimproppen er netop lige gået, men den tænker jeg ikke at der er nogen der vil se, så her er et par billeder fra de sidste par dage. Så kan I evt. gætte hvor mange I tror der kommer :høhø:

(Billederne er nok lidt store, da jeg må bruge URL og ikke uploade pga KG pt)

Her kan man rigtig se hvordan de bevæger sig derinde

5 skønne killinger kommer der :cool2: God fødsel … og jeg glæder mig til at se billeder af de små :hjerte:

Jeg tror der er 6 killinger i den store mave den små Ginny ligger og viser frem.

Og tak for billederne uden slimprop! :slight_smile:

Jeg tror der er 6 killinger i den store mave den små Ginny ligger og viser frem.

Og tak for billederne uden slimprop! :slight_smile:

8! :høhø:

Ja, jeg kan afsløre at Casper tror på 4, jeg gætter på 5. Hun synes at være mindre rund denne gang end sidst, men hun har taget det samme på :slight_smile: Så nu ser vi. 6 vil også være helt OK, det var hvad hun fik sidst

Tak :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1285563]Jeg tror der er 6 killinger i den store mave den små Ginny ligger og viser frem.

Og tak for billederne uden slimprop! :-)[/QUOTE]

Så lidt :wink:

Haha, det tror du ikke engang selv på :stuck_out_tongue:

Så er 1 og 2 vel ankommet til verden, med kun 10 mins mellemrum for ca. 20 min siden. De er begge sølv tabby :slight_smile:

Nr. 3 er også ankommet. En sort sølv tabby :slight_smile:

Til lykke med dem :slight_smile: Der er altså ikke den helt store variation i årets EUR kuld :tihi: Jeg forventer at Prinsessen leverer en flok n22 og nix weiter pååååå torsdag-agtigt.
VH
Susanne

Tak. Nej, de kommer godt nok til at være noget jævnaldrende i år Har du fået luret farverne på dem af Vega og Alko’s?

Yay - så sprak hun. T’løk !

Nr 4 ankom her for 10 min siden, også en sort sølv tabby :slight_smile:

Taak! :smiley: Ja, og så endda på ca. forventede dag, hehe.

Taak! :smiley: Ja, og så endda på den mest forventede dag, hehe.

Vega-Alko børnene: 5 piger :yikes: - de 3 er bruntabby, de sidste 2 er blåtabby - jeg tror ikke de er sølv, omend den ene KAN nå at blive det endnu. Der er så varmt i soveværelset, at vi ikke har haft gardinet trukket fra overhovedet i en hel uge, så farvebedømmelse er liiiidt besværligt - de 4 bimsebørn Santa Fe har på Claus´ side af sengen er også bare sådan nogenlunde farvebestemt - der er 3 drenge og 1 pige, og der er kun 2 af dem jeg er sikker på endnu :slight_smile:
VH
Susanne

Vega-Alko børnene: 5 piger :yikes: - de 3 er bruntabby, de sidste 2 er blåtabby, alle klassisk tabby - jeg tror ikke de er sølv, omend den ene KAN nå at blive det endnu. Der er så varmt i soveværelset, at vi ikke har haft gardinet trukket fra overhovedet i en hel uge, så farvebedømmelse er liiiidt besværligt - de 4 bimsebørn Santa Fe har på Claus´ side af sengen er også bare sådan nogenlunde farvebestemt - der er 3 drenge og 1 pige, og der er kun 2 af dem jeg er sikker på endnu :slight_smile:
VH
Susanne

Så er nr. 5 også kommet, endnu en sølv tabby

[QUOTE=Susanne W;1285595]Vega-Alko børnene: 5 piger :yikes: - de 3 er bruntabby, de sidste 2 er blåtabby - jeg tror ikke de er sølv, omend den ene KAN nå at blive det endnu. Der er så varmt i soveværelset, at vi ikke har haft gardinet trukket fra overhovedet i en hel uge, så farvebedømmelse er liiiidt besværligt - de 4 bimsebørn Santa Fe har på Claus´ side af sengen er også bare sådan nogenlunde farvebestemt - der er 3 drenge og 1 pige, og der er kun 2 af dem jeg er sikker på endnu :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Holy Moly med 5 piger! Hvad er der liiiige med dig og så de der “ene piger” kuld - nu har du haft 3 bare hos EUR! :venter:
Nå, men her er vi på 5 killinger, alle sølv tabby’er :rock:

Tillykke :flag: med de 5 små :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:. Spændende om det bliver ved dem, eller nr 6 også melder sin ankomst :slight_smile:

Milles mor - Mange tak :slight_smile: Lige pt virker det til at hun bliver ved de 5, men nu må vi lige se tiden an lidt længere tid :slight_smile:

5 stk er da en meget flot kuld - tillykke med fødselsdagene:-)

Men billederne mangler jo :wink: