Gi'r du en bid?

… si’r Chiara :tihi:

Hvad har du der ?

Ummenums lasagne, gi’r du lidt :savle:

Nå ikke… så tager jeg selv :rock:

Der er altså noget i luften i Casa Catika - de er godt nok nogle stride og forsultede banditter allesammen :lol:

Selvom mine katte tigger, så er Chiara altså strid :tihi:
Jeg syntes dog ikke de andre er så stride som Ghetto var og Chiara er :cool2:

Altså, får den stakkels smukke misser aldrig mad? :yikes:

Dejlige billeder. :slight_smile: Kommer sådan til at tænke på “mit” egern, som var forbi haven i går. Foderhuset til det var tomt. GISP Så for første gang så jeg den på fisketur i fugle foderautomaten. Det så næsten lige sådan ud. :slight_smile:

:lol: feeeeeede billeder og ikke nogen ukendt situation herhjemme, jeg har én der gerne tager maden ud af munden på en igen, hvis han ku få lov!

Hmm:gruble: Hvorfor er det, det ser å bekendt ud???:gruble::tihi:

Chiara hjælper jo bare med at styre gaflen. Dygtig kat. :smiley:

Også her! Det billede kunne ha’ være med mig og en vis lille brun kat!

Skøn billedserie!

Tine du forkæler vist de katte - her i huset var den altså ikke gået :regler:

Jøsses, det ligner den måde vi også får lov at indtage næring på. Iaftes stjal Ouna en bruned kartoffel fra hans gaffel. HOV, udbrød han og så var hans gaffel tom. Men Oune ER også ud af pille-pote-linier…det er Chiara åbenbart også. Kæft de er frække, og det skal vi være glade for

Hæhæ, det kunne næsten være hvæsemissen herhjemme. Det Skeløjede Bæst hugger han nærmest maden ud af munden på når vi træner. Han sidder dog pænt ved siden af os mennesker og kan godt finde på at ligge en lille pote på vores ben i håb om at vi ikke opdager den :wink: Det gør vi dog, så lyder der et nej, hvorefter der kommer et fornærmet “miauv” :wink:

Haha hun er optimistisk. Hvor er hun bare fin…de somalier der, dem er jeg vist brændt lidt lun på!

Det går altså heller ikke her, selvom det ser sådan ud :høhø:
Hvis du vidste hvor mange gange Chiara bliver sat på gulvet for ½ sek. senere at stå på bordet igen :uha:
Hun er en sej nød at knække, men jeg håber hun vokser fra det som Ghetto gjorde :bebe: :cool2:

Hun er da vedholdende :slight_smile:

Men man kan jo se hvordan hun sulter :tihi:

Hm - hun er da bare Somali :tihi:

Sig mig - HAR hun så meget farve ? For så er der da sket en del siden jeg så hende sidst…:hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Teresa Guldager;756179]Hm - hun er da bare Somali :tihi:

Sig mig - HAR hun så meget farve ? For så er der da sket en del siden jeg så hende sidst…:hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Jo tak, jeg klager ikke over farven som er blevet vældig fin :cool2: