Giv en stemme til Tullebo Kattehjem

Jeg opfordrer alle til at stemme på Tullebo Kattehjem på PFA Brug livet fonden:
Du stemmer ved at klikke på hjertet på denne side.

Tullebo Kattehjem i Vordingborg er et lille uafhængigt kattehjem, som drives af ildsjælen Heidi.
Hun gør et kæmpe arbejde og fortjener al den støtte, vi kan give hende - ikke blot med stemmer,
men også gerne medlemsskab af støtteforeningen Tullebo’s Venner. :ok:

Done! Åbenbart kunne man for en gangs skyld deltage i noget uden en Facebookprofil :thumbup:

Sådan, så har jeg også gjort det… Selvom jeg lige måtte ind og læse hvordan jeg mon gjorde først :tihi:

:slight_smile:

Så har jeg osse smidt en stemme

Done. Hvis altså det var nok at klikket på hjertet. :slight_smile:

Det var det jeg læste mig frem til at det var :slight_smile:

Ville super gerne smide en stemme, men kan simpelthen ikke fat noget af hvordan man gør ? Kan ikke se noget på deres side om man kan stemme eller lign

:slight_smile:

Du klikker på Finn Frodes link… så kommer du til en side om PFA… den første overskrift, når du scroller lidt ned er om Tullebo…

Under historien om TB er der et hjerte - det klikker du på - og så har du stemt :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;1216489]:slight_smile:
Du klikker på Finn Frodes link… så kommer du til en side om PFA… den første overskrift, når du scroller lidt ned er om Tullebo…
Under historien om TB er der et hjerte - det klikker du på - og så har du stemt :)[/QUOTE]

Dog har jeg bemærket, at det ikke kommer frem i min Opera-browser, så jeg måtte bruge Firefox, Chrome eller Explorer i stedet. Men det virker med de tre… :wink:

Min stemme er afgivet:)

Mille truede med at tisse op ad væggen (igen), hvis ikke jeg stemte :S, så det er hermed gjort:).

støtter altid gerne hvor det er muligt, lige pt. synes jeg altså hittemisserne burde kunne stemmes ind over alt :slight_smile:

Har selvfølgelig også stemt - jeg har jo Tullebo at takke for mine to dejlige katte :thumbup:

Som Tut skriver, og hvis man kigger under afstemning så er der også en forklaring på hvordan man gør :slight_smile:

Sådan :slight_smile:

Er gjort:)

Done :slight_smile:

er gjort:)

Stemt herfra også :ok:

Done, det havde jeg slet ikke set, godt du gjorde opmærksom på det FF.

:slight_smile: