Giver "dårlig" avl sygdom

Gud ja! Tak Eva - men du må da give mig ret i at det lød som taget ud af bogen?

Men ja de findes desværre overalt:-(

Helle - Ja, den lød ret klassisk, men hun er jo desværre ikke den eneste, selvom hun nok hører til de mest grelle :frowning:

Ved i hvert fald en opdrætter af tavleløse på Bornholm, som jeg ikke ville købe hos :frowning:

Ja det er her i Rønne, i pilestrædet… Jeg vidste intet om den slags avl og er blevet meget klogere efter jeg har læst her inde… jeg vil aldrig købe kat på den måde mere og jeg vil fraråde andre at gøre det samme… Næste gang kommer der papir på eller det bliver en huskat fra internat…
Jeg så kun moderen og faderen, resten var lukket på loftet tror jeg… og på en måde tvivler jeg faktisk på at det var faderen jeg så, da min killing er virkelig lille for en maine coon… men nu må jeg se i morgen og det skulle være sygdom som gør ham til en lille kat…

Jeg ved så ikke, om hun bor i Rønne, hende jeg tænker på, men jeg har set katte fra hende mange gange :frowning:

Nemlig. Og lad os så lige huske, at killinger af gode linier, fra dygtige opdrættere og med perfekte vilkår også kan blive syge. Så selv om man kan kritisere salg af “ægte katte uden stamtavle” for mange ting, er det jo ikke nødvendigvis derfor, killingen er syg. Men held og lykke med ham i morgen. :kryds:

Leukæmi og FIV forekomsten på Bornholm er høj - den kat skal til dyrlæge og det kan kun gå for langsomt.

Har han været ude, og det er det - så får du svært ved at bevise det kommer fra opdrætteren …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;615913]Leukæmi og FIV forekomsten på Bornholm er høj - den kat skal til dyrlæge og det kan kun gå for langsomt.

Har han været ude, og det er det - så får du svært ved at bevise det kommer fra opdrætteren …[/QUOTE]
Jeg skal skam ikke bevise noget, jeg vil bare gerne have han bliver rask :frowning: Han har været i haven og har aldrig været i kontakt med andre katte end mine andre to…

Jeg ville isolere indtil han kommer afsted og er testet fri… Når du nu har andre katte…

Det er ligegyldigt med isolering nu - han har boet der i 5 måneder …

Åh det vidste jeg ikke… ja så skynd dig til dyrlæge i morgen… Ikke for at skabe frygt, men i lyset af det Lis skriver ville jeg skynde mig lidt…

Ja de har jo været sammen hele tiden… pyha hvis det er noget som smitter de andre :frowning:

Vi skal til dyrlæge kl halv ni - jeg har det sku ikke godt :frowning:

Jeg håber, at det kan fixes :kryds: :kryds: :kryds:

Krydser fingre for din lille mis.Godt at du kommer til dyrlæge med ham.

Krydser fingre for din lille mis.Jeg kan godt forstå din bekymring, så det er godt at du kommer til dyrlæge med ham

Jeg håber det bedste for jer begge to :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Så er jeg hjemme igen - uden min lille kat, han er død nu -ked

Han havde en meget stor knude i maven - det var nyrene… dyrlægen kunne godt åbne ham, men var ret sikke på hvad det var og så var han blevet aflivet på operationsbordet… Han har jo nok haft det hele tiden mens han var min, så er det bare blevet værre og værre…

Puha -ked det var sku ikke lige det jeg havde håbet på :rip::hjerte:

:kram:

Det gør mig rigtigt ondt at høre.-kramer

-riprip Hvil i fred lille mis…nu har du ingen smerter mere