Givskud - Vorbasse

Er der en, der skal på begge udstillinger … altså TICA nu i weekenden og den i Vorbasse 14 dage senere ?
For så er der muligvis en jakke, jeg skal have fragtet til Brita, på Vorbasse-udstillingen …

Hiver lige denne op …

Jeg regner med at komme til Vorbasse - og kommer naturligvis til Givskud (den safari-menu må man ikke gå glip af). Så jeg har mulighed for at tage det med til Brita.

Det ville være SÅ skønt, hvis du ville hjælpe Brita og mig med at fragte den til Vorbasse :slight_smile:

Supergodt…og den vil så kunne ses i Hittestanden når Maibritt har været med den (forhåbenlig sammen med skaldemusen) som altid er god for en fin omgang prøvning af alle nullerputsengene.
Hrönn…sengens beløb er overført til din konto

Jeg regner med at komme lørdag omkring middag. Min kæreste skal til piratjulefrokost i området, og så kan jeg tage på udstilling. Det bliver dog uden Skaldemusen … hvorfor kan jeg ikke lige afsløre nu. :sshh:

Maibrit … du giver dig bare tilkende i min stand i Givskud :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;727139]Maibrit … du giver dig bare tilkende i min stand i Givskud :)[/QUOTE]- Nu mødte jeg dig i Fredericia, så du er en af de nemme at genkende. Jeg kigger forbi standen sidst på eftermiddagen om lørdagen (jeg har lige en mindre event på Hotel Legoland inden). Jeg regner med at være der omkring kl. 17.00 (og ellers er jeg jo tilstede under show-dinneren).

Jeg kommer helt sikkert til både Givskud og Vorbasse… :slight_smile: (Jeg har tilmeldt kat begge dage)

Så har jeg dig som reserve, skulle Maibrit blive forhindret :cool2:

Skattekat - Super, du siger bare til hvis det er :slight_smile:

Skattekat - Super, du siger bare til hvis det er :slight_smile:

(Hvis udseendet glipper så ved i hvert fald både Ann K og Camilla Korat hvordan jeg ser ud :))

[QUOTE=Eife;727292]Skattekat - Super, du siger bare til hvis det er :slight_smile:

(Hvis udseendet glipper så ved i hvert fald både Ann K og Camilla Korat hvordan jeg ser ud :))[/QUOTE]

Jeg tror godt jeg kan genkende dig, for jeg så dig i Fredericia :cool2:
Til gengæld kan jeg ikke huske Maibrit … :ups::surrender1:

Skattekat - Ah okay, det kan man bare se :tihi: Det vidste jeg ikke…
Maibrit er lavere end jeg, og sådan slankt bygget… Lyshåret også… :slight_smile:

[QUOTE=Eife;727418]Skattekat - Ah okay, det kan man bare se :tihi: Det vidste jeg ikke…
Maibrit er lavere end jeg, og sådan slankt bygget… Lyshåret også… :)[/QUOTE]- og knap så snakkesalig (men OK, Eva taler nogle gange som et vandfald. Det strømmer ud med ord :p). Ellers skal jeg nok tage navneskilt på.

[QUOTE=Eife;727418]Skattekat - Ah okay, det kan man bare se :tihi: Det vidste jeg ikke…
Maibrit er lavere end jeg, og sådan slankt bygget… Lyshåret også… :)[/QUOTE]

Så ved jeg det … hvis der kommer en lille, tavs, lyshåret pige … er det Maibrit :stuck_out_tongue: