Gizmo og Junior i Odder

Jeg fik for første gang i et stykke tid rent faktisk kameraet op af tasken i weekenden, så det blev til nogle få billeder med mine dejlige drenge, som jeg selvfølgelig synes I også skal belastes med -høhø

Først Junior der slapper af i buret - med hans sædvanlige udstillings-kalk-næse:

Han tager det mere og mere roligt at være afsted:

Gizmo til bedømmelse som huskattehan søndag:

Og sådan ser man ud i hovedet når ens tykke dreng for anden dag i træk IKKE er blevet nummer sjok blandt drengene -what

Gizmo til pensionist-bedømmelse søndag:

Og et enkelt billede af drengenes weekend-hjem:

“Hvad laver du med min rumpepels Martin?”

Gizmo holder godt fast i BIS-gaven fra Ann K:

Strygebrædtet passer perfekt til min bamsedreng:

Og nu er Gizmos lille pokalsamling så blevet forøget med to styk mere - skal vist snart have en hylde hængt op eller et større kabinet til computeren -rækkermegatunge

FIIINE billeder, men det kan jo ikke være andet med så fine misser.
UHA hvor er Gizzedrengens øjne godt nok specielle. [smilie=hate-tunz.gif]

Taaak…

Du må snart komme forbi en udstilling igen, så du kan se ham dybt i øjnene og blive stanget som en hel gratis bonus -thumbs Han kommer til Aalborg i september hvis det var noget -høhø

Gode billeder af de skønne drenge -love -love

Tillykke mange gange Tina.

Hvor er det nogle dejlige billeder, og sikke han skraber til sig af pokaler -thumbs

Ja, han skraber til sig…men nu har han jo også en bling-bling-fikseret mor, der 1000 gange hellere vil have en pokal end et udstillingsgebyr - selvom pengepungen nok mest råwer på det sidste.

Pokalerne er fra venstre til højre: BIS huskat Ribe 2006, BIS Pensionist huskat Odder lørdag, BIS huskat Kruså 2005, Mis Kattens Værn hos Kattens Værn i Odense 2005, BIS Pensionist huskat Odder søndag og Sødeste Veteran in Show hos Kattens Værn i Odense 2006.

Herlige billeder Tina af de dejlige misser -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket
Og tillykke med de godt placeringer -thumbs

Enig -thumbs -love

Kan kun være helt ening -thumbs