Gizmobilen

Ja, det må da være det min fars bil skulle hedde i søndags på vej til og fra Horsens. I disse Batman-tider (ja, jeg skal se filmen -thumbs ) tog vi til udstilling, ikke i Batmobilen, men i Gizmobilen - selvom Gizmo selv var hjemme i Randers (og ret utilfreds med det ved afgang…)

Det fine Gizmofjæs der pryder dørene er bildørsmagneter, str. small fra http://www.vistaprint.dk

Og de holdt til motorvejskørsel både frem og tilbage og en hulens masse regn og sol, så de kan klare lidt af hvert :slight_smile:

Nu ligger de på gulvet i min entre imens bilen er parkeret hos min bror - skidesmart ikke sandt?

Hermed min uforbeholdne anbefaling hvis I vil reklamere lidt for jer selv, jeres opdræt, nye killinger eller noget helt andet.

Skide smart…min datter har dem fra samme sted for sin kjoleforretning… :smiley:

Smart -thumbs

Tina - Ja, jeg var virkelig imponeret da jeg kom slæbende med Diego og så at Gizmo prydede bildøren :smiley:
Ja, du må se at tage ham med til Ålborg. Nåede du det med tilmelding af huskat? :slight_smile:

Ohoh, hvor genialt. :smiley:

Jep - fik skam mail fra Jyrak om at nu kunne Gizmo tilmeldes - og så væltede jeg ind og gjorde det fem sekunder senere -xxrotflmao

Så Gizmobilen vil også kunne ses i Aalborg [smilie=hate-tunz.gif] Og Gizmo med hans spritnye speciallavede bling bling -thumbs

Herligt!