Glad for at blive inviteret :-)

Sikke en dejlig overraskelse, sådan at blive inviteret til et nyt forum.

Ja mig kender i jo…hende den gamle kælling, der altid kalder en spade for en spade og har den frækhed at mene hvad jeg siger og sige hvad jeg mener.

Men hvem ER jeg ?

Tjaaa jeg hedder Lone Gram Jensen, jeg opdrætter Hellig Birma og har gjort det i 8 år. Jeg går meget op i sundhed, så sygdomme og ernæring er mine kæpheste. Jeg læser meget om emnerne, går til diverse foredrag og seminarer. Og så er jeg så heldig, at i min nære vennekreds, befinder Susanne Wehnert sig, så jeg bliver konstant opdateret med ny viden fra alle de seminarer hun deltager på i udlandet og fra alle hendes gode kontakter af dyrlæger rundt omkring i verden…guld værd :slight_smile:

Jeg er JYRAK´s “kokardepige”, så jeg er altid at finde på JYRAK´s udstillinger.
I 2005 tog jeg initiativ til en studiekreds her i Herning. Den kører over al forventning og det er jeg naturligvis mægtig stolt af.

Nå ja, privat er jeg Pædagog i en SFO 2 ( daglig tale fritidsklub), før jeg blev Pædagog var jeg SoSu-Assistent og afdelingsleder på et plejehjem.
Jeg bruger oceaner af tid på mine katte, elsker at læse og når jeg så ellers har tid, passer jeg min mand, alle de kreative sysler og vennerne.

Det var vist det…ellers bare spørg :slight_smile:

Hej Lone… årh hvor er jeg glad for at se dig… Jubbiiii…

[cat01.gif]

Dejligt du tog imod invitationen Lone. Et stort velkommen til dig -velkommen -velkommen -velkommen

Jeg holder meget af at lære og du er én af dem, som har meget god katteviden at dele ud af. Vi er jo med i studiekredsen i Herning og det er et MEGET dejligt sted at komme. Også selvom man ikke er opdrætter. Det er et sted, man bliver taget godt imod og der er gode muligheder for at knytte private venskaber. Det har vi i hvertfald gjort med flere. -gruppekram

Hej Lone og -velkommen herinde ved os [smilie=hate-tunz.gif]

Hej Lone…velkommen til de kattegale

-velkommen

[smilie=hate-tunz.gif] Velkommen herinde, hvor det faktisk er tilladt at kalde en spade for en spade -høhø

-bananer

Velkommen Lone, dejligt at se dig herinde -bear

Hej Lone [bigkiss] [bigkiss]

Nu har jeg ventet og ventet, næste gang jeg indviterer dig til noget, så sender jeg en måned før -bananer

Jeg er bare så glad for at du endelig er her -storrespekt

ps Fryser du om fusserne -koldt

Velkommen til Lone ;o)

Håber du kan holde varmen S

Velkommen Lone -blomst

Dejligt at du kunne finde ind til vi andre katteGALE [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

-bear

Velkommen søde skjønne Lone

Hvor er jeg glad for at se dig herinde ;-)))
-HUG

Velkommen skal du selvfølgelig have - ligesom de andre…

-velkommen

Hey there

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Velkommen til kære Lone -blomst

Dig har jeg vel nok lært meget af. Jeg har suget til mig af din viden og nydt at følge dig i trådene.
På KatteGALE finder hygge, viden og hjerte-rum. Jeg håber at du bliver lige så glad for at være her som jeg er, og jeg ser frem til at lære dig meget bedre at kende.

Det glæder mig at Susanne er en af dine nærme venner, jeg har ofte henvist til hende i tråde. Jeg synes hun er fantastisk dygtig!!!

Kh Annette

Velkommen ind i varmen Lone -høhø

Hej allesammen.

Tusind tak for velkomsterne, det var sørme noget der varmede i denne kolde tid -høhø

Hej Lone og velkommen herinde i varmen

velkommen til -ballonkitty