Glad i bad?

Så kom vi i bad -høhø Det var muntert.
Her er et par billeder.

Synes også liige i skulle have et fra papkassen og et fra hængekøjen [smilie=hate-tunz.gif]

Er så stolt af dem -love

Kæft hvor er de dejlige, mums -love -love

-love -love Kanon billeder, og hold da op hvor er de lækre [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Nåååå hvor er de bare dejlige begge to suk Skønne billeder af nogle super dejlige katte -forelsket

¨Skønne billeder af dejlige katte -forelsket
Min misling HADER vand, så det er en kamp når han en sjælden gang skal dyppes -høhø

pragtfulde billeder… hvor er de bare skønne og dejlige i våd tilstand hihi [bigloony]

knuser og -pote dask med vand på

Hihi 1000 tak allesammen. Synes lige jeg ville dele det med jer. Da det bare var så sødt og de var bestemt ikke tilfredse men nu er de dejlig rene og super bløde [bigloony] Og så fik de lige en godbid bagefter så de forhåbentlig ikke er så modvillige næste gang -jegkrydser

Ihh, hvor er de altså dejlige -love -love -love -love -love -love

-savle -savle -savle Hold K… de er skønne -lovelove

Enig -thumbs

Hvor er de bare dejlige, sikke skønne billeder…

Stakkels misser -høhø men fine blev de…og rigtig gode billeder -thumbs

De er da ikke til at stå for dine små badenymfer G

ej, jeg bliver nødt til at prøve det med hulk og zalsa så deres pels kan bliver rigtig lækker.

hvor er det nogle lækre billeder. de er bare nogle lækre katte.

Jamen jeg kan da tage shampoo’en med den 30. så kan vi hjælpes ad :slight_smile: Man skal ihvertfald være 2 til at gøre det -høhø

ja i hvert fald bare med hulk. ingen grund til at skræmme zalsa for meget. selvom hun godt kunne bruge det. men så kan jeg se hvad jeg skal bruge og så kan mads og jeg gøre det med zalsa en dag. du kan i hvert fald tage det med, så kan vi se på det. det ville jeg meget gerne have. glæder mig til i kommer på besøg igen.

Jamen det gør jeg bare -thumbs Og så giver vi ham en rigtig god badeoplevelse med masser af kæl og godbidder og så kan det være at Zalsa bliver misundelig og også gerne vil bades :stuck_out_tongue:

det værste er bare hun er skdie bange for føntørren… men det er også mest hulk fordi jeg jo gerne vil udstille ham en dag