Glædelig Jul fra Kronk ;)

Ho, ho, hoooo - Miawy Christmas :hjerte:

  • Elsker den kat… han finder sig bare i ALT hvad hans mor finder på af skøre ting :hjerte:
    (Og nej, sådan går hans altså ikke rundt herhjemme - han havde den kun på i 5 minutter… og han var i glad… for når man får ros og klap, så er alting godt :D:wehuu::wehuu:

Glædelig 2. advent allesammen :wink:

/Mette & Co.

Han er jo så tyndpelset, at du har en undskyldning, for at klæde ham ud. :tihi:

:nissejuletrae:

Nåååårh!! Sikke en fin julenisse i har hjemme hos jer :love2:

Kan være jeg skal stille en skål risengrød op på loftet for at se om han også kommer en tur forbi her :julehoved:

Der er simpelthen noget galt med den kat :rolleyes: - til gengæld tror jeg ikke, det er noget alvorligt :høhø:
VH
Susanne

:wehuu:han er bare så fin…

Kronk er bare kongekatten :klapper:
Der er ingen der kan stille sig an som ham, så hvorfor ikke i julemandsoutfit :smiley:

Det outfittet klæder ham:ok: Han kunne klart have vundet enhver julekostume konkurrence i Herlev eller Rangsdorf i weekenden:thumbup:

:mistelten::mistelten::mistelten:

Glædelig jul til dig Kronk - du er såååååå fin - hils dine undersåtter fra mig og ønsk osse dem glædelig jul

Man kan bare kun blive i godt humør af Kronk. Han er det skønneste uanset hvad outfit han har på

Normalt plejer jule-stemningen først at ramme mig omkring juleaften. Og så står jeg dér i dagene efter, og undrer mig over hvorfor det hele er overstået så hurtigt.

Men Kronk… :hjerte: Han får mig i julestemning bare ved at kigge på ham. :smiley:
Som jeg skrev på fb, får helt lyst til at danse rundt og hænge dekorationer op, mens jeg synger “deck the halls”. :klapper:

De smukkeste grønne øjne :hjerte:
Det er godt at have en kat, der er med på alle ens tossepåhit - glædelig jul til ham også :smiley:

Han er altså bare pivfræk i det kostume :høhø:

Glædelig jul til jer!

Rigtig godt foto han mangler bare lige en nisse hue …

Hvor er han dog fin… :klapper: :hjerte: