Glædelig jul!

Da jeg sidste år var ved at komme for sent med mine julehilsner, må jeg hellere være lidt på forkant i år :slight_smile:

Hermed ønskes alle i dejlige kattegalebrugere en rigtig glædelig jul :slight_smile:

Samtidig et kæmpe ønske om en rigtig glædelig jul til de øvrige admins her på kattegale - Håber I alle får en dejlig jul, både i ind og udland :slight_smile:

Tak Alice og i lige måde :slight_smile:

… pstt, superflot julekort du har lavet :ok::ok::ok:

Tak og i lige måde.
Fantastisk flot kort du har lavet…
Mvh
Yvonne

[QUOTE=Vipstøsen;999729]Tak Alice og i lige måde :slight_smile:

… pstt, superflot julekort du har lavet :ok::ok::ok:[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile: …Det er Gabby som måtte sidde model :-). Desværre er kvaliteten blevet forringet ved at jeg måtte sætte den ned i størrelse. Oprindeligt er billedet i A4 størrelse, som jeg har lavet til noget jule-gejl :slight_smile:

1000 tak :tak: og i lige måde :slight_smile:
Superflot kort!

Rigtig glædelig jul til dig og dine - og tusind tak for al din grafiske hjælp i løbet af året :smiley:

Velbekomz Mette, jeg har hygget mig gevaldig med dine skønne pelsdyr, så du råwer bare op, hvis du får brug for mig igen :slight_smile:

Det’ en aftale :thumbup:

Og glædelig jul til dig og dine Alice :slight_smile: Det er rigtig smukt kort du har lavet :slight_smile:

Super flot kort du har lavet der Alice.

Glædelig jul til alle

:mistelten::juletrae01:mistelten:

[B]Glædelig jul til dig og dine, Alice - og til alle jer brugere og admins der gør dette sted så SUPER godt, at man er nødt til at gå herind hver dag for lige at se om alt er i orden.

Og sikke et flot julekort, du har lavet Alice [/B]:hjerte:

Endnu et skønt julekort fra dig Alice og også en glædelige jul til dig…Momse :smiley:

og rigtig glædelig jul til dig osse og tak fordi din indsats her på kattegale i 2012

Tusind tak allesammen :slight_smile:

Super smukt julekort Alice - du kan bare det der!!

og tak for et alletiders 2012 - det har været alletiders samarbejde

:kram:

Tak for det smukke kort, Alice - og i lige måde til dig og dine. :slight_smile:

Tusind tak :slight_smile: