Glædelig jul!

Jeg og mine stribede tøser, ønsker hermed alle jer dejlige brugere, (og jeres skønne misser) samt med-admins en rigtig glædelig jul. Håber alle får en god og hyggelig jul, med lige netop de gaver vi hver især ønsker os :slight_smile:

Tak i lige måde, Alice :smiley:

Jeg er jo den rene amatør, så jeg benytter mig af gratisprogrammer til den slags

[QUOTE=Temple Bar;1220071]Tak i lige måde, Alice :smiley:

Jeg er jo den rene amatør, så jeg benytter mig af gratisprogrammer til den slags

[/QUOTE]

Den er dælme da fin Mette :slight_smile: …Når man som ‘amatør’ kan få lavet så smuk et julekort, så kan det være ligegyldig om man er prof eller ej :slight_smile:
Men du ved hvor du finder mig, hvis du har noget grafik som driller :-). Jeg selv har haft så travlt i år, at jeg har set mig nødsaget til at genbruge fra sidste år.

Alice, du og din mand og jeres smukke striber ønskes en rigtig god jul.

Jeg har desværre ikke evner for at lave smukke julekort, så du må nøjes med denne ydmyge hilsen.

:juletrae01

[QUOTE=Eva;1220076]Alice, du og din mand og jeres smukke striber ønskes en rigtig god jul.

Jeg har desværre ikke evner for at lave smukke julekort, så du må nøjes med denne ydmyge hilsen.

:juletrae01[/QUOTE]

Tusind tak søde Eva :slight_smile:
Ved du hvad Eva …Til næste år, sender du mig lidt billeder af dine dejlige missedrenge, så skal jeg lave et par julekort til dig :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1220077]Tusind tak søde Eva :slight_smile:
Ved du hvad Eva …Til næste år, sender du mig lidt billeder af dine dejlige missedrenge, så skal jeg lave et par julekort til dig :-)[/QUOTE]

Hvor er det sødt af dig Alice - tusind tak :hjerte:

Glædelig jul, skal der også lyde herfra

[ATTACH=CONFIG]98112[/ATTACH]

Sikken da nogle dejlige julekort, får helt lyst til at prøve at lave et selv, så jeg også kan ønske jer glædelig jul :wink:

Vi ønsker alle kattegale og jeres to- og firebenede familiemedlemmer en rigtig glædelig jul.

Mange venlige julehilsner fra