Glædelig jul!

Jeg og mine stribede tøser, ønsker hermed alle jer dejlige brugere, (og jeres skønne misser) samt med-admins en rigtig glædelig jul. Håber alle får en god og hyggelig jul, med lige netop de gaver vi hver især ønsker os :slight_smile:

Tak i lige måde, Alice :smiley:

Jeg er jo den rene amatør, så jeg benytter mig af gratisprogrammer til den slags

[QUOTE=Temple Bar;1220071]Tak i lige måde, Alice :smiley:

Jeg er jo den rene amatør, så jeg benytter mig af gratisprogrammer til den slags

[/QUOTE]

Den er dælme da fin Mette :slight_smile: …Når man som ‘amatør’ kan få lavet så smuk et julekort, så kan det være ligegyldig om man er prof eller ej :slight_smile:
Men du ved hvor du finder mig, hvis du har noget grafik som driller :-). Jeg selv har haft så travlt i år, at jeg har set mig nødsaget til at genbruge fra sidste år.

Alice, du og din mand og jeres smukke striber ønskes en rigtig god jul.

Jeg har desværre ikke evner for at lave smukke julekort, så du må nøjes med denne ydmyge hilsen.

:juletrae01

[QUOTE=Eva;1220076]Alice, du og din mand og jeres smukke striber ønskes en rigtig god jul.

Jeg har desværre ikke evner for at lave smukke julekort, så du må nøjes med denne ydmyge hilsen.

:juletrae01[/QUOTE]

Tusind tak søde Eva :slight_smile:
Ved du hvad Eva …Til næste år, sender du mig lidt billeder af dine dejlige missedrenge, så skal jeg lave et par julekort til dig :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1220077]Tusind tak søde Eva :slight_smile:
Ved du hvad Eva …Til næste år, sender du mig lidt billeder af dine dejlige missedrenge, så skal jeg lave et par julekort til dig :-)[/QUOTE]

Hvor er det sødt af dig Alice - tusind tak :hjerte:

Glædelig jul, skal der også lyde herfra

[ATTACH=CONFIG]98112[/ATTACH]

Sikken da nogle dejlige julekort, får helt lyst til at prøve at lave et selv, så jeg også kan ønske jer glædelig jul :wink:

Vi ønsker alle kattegale og jeres to- og firebenede familiemedlemmer en rigtig glædelig jul.

Mange venlige julehilsner fra

Winnie og Mikki, Mille, Molllie, Gråmis, Rikke og Milo

Ligesom Mette er jeg også amatør og benytter mig at websted hvor de har fine rammer lige til at sætte et billede ind på…så I år blev det dette her med min skønne Manny som julekatten :hjerte:

en rigtig glædelig jul til alle kattegale og deres familie skal der osse lyde herfra os i tilst

[QUOTE=MoMo;1220186]Ligesom Mette er jeg også amatør og benytter mig at websted hvor de har fine rammer lige til at sætte et billede ind på…så I år blev det dette her med min skønne Manny som julekatten :hjerte:

[/QUOTE]

Den er dælme da osse fin Mus …Sig mig, hvilken websted har så fine julerammer ?

Og rigtig god jul til dig og dine i Roskilde :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1220190]Den er dælme da osse fin Mus …Sig mig, hvilken websted har så fine julerammer ?

Og rigtig god jul til dig og dine i Roskilde :-)[/QUOTE]

Se kanten på billedet det er samme sted, som Mette har lavet sit :slight_smile: (imikimi.com)

[QUOTE=Alice;1220190]Den er dælme da osse fin Mus …Sig mig, hvilken websted har så fine julerammer ?

Og rigtig god jul til dig og dine i Roskilde :-)[/QUOTE]

www.imikimi.com er webstedet med de fine rammer :slight_smile:

Også en rigtig dejlig jul til dig og dine Momse :slight_smile:

Eva kræver at man lige opdager det, for det som er gode ved imikimi er at de sætter deres mærke lidt diskret :wink:

[ATTACH=CONFIG]98130[/ATTACH]

:juletrae01 :juletrae01 :juletrae01 :juletrae01[B]

Glædelig jul til jer alle fra Tut, Silke og padder
[/B]
[B]

[/B]

[ATTACH=CONFIG]98143[/ATTACH]

Ja, jeg opdagede det fordi jeg ville prøve at lave et også, og derfor kiggede :wink: