Glædelig overraskelse :)

Igår aftes kom Mikkel op i sengen til mig og æltede som han ofte gør om aftenen når vi går i seng…

Dog plejer han at gå efter lidt tid…

MEN, igår lagde katten sig sgu ved siden af min hovedpude og lgde sig til at sove :slight_smile: Da jeg vågnede imorges lå han der stadig :open_mouth: :smiley:
Det har han seriøst ikke gjort siden han var killing og vi fik ham hjem for lidt mere end 2 år siden :slight_smile:

Vi har ligget i sengen og set en film, og det samme skete :slight_smile:

Ih hvor er det dejligt :slight_smile:

Kan han mærke at man har lidt brug for dem (hvis man kan sige det)… Jeg tænker meget på, at den næste lange periode bliver hård for både os og kattene fordi min kæreste og jeg på skift er på hhv øvelser og skoleophold, nogen er vi begge afsted og kun sjældent er vi begge hjemme - ca en gang om måneden de næste 4 mdr…
Jeg tror det bliver lidt stressende for begge katte :frowning:
Heldigvis har jeg fået den samme person til at passe dem (komme og give dem mad, tømme bakke og nusse) her i uge 9+10+12 når vi begge er ude, men alligevel - er sgu lidt ked af det bliver så skiftende…

En anden ting - når min kæreste giver dem mad, virker det ikke som om de spiser ret meget i forhold til når jeg giver dem - hvorfor den forskel?

Er der ingen som kan forklare hvorfor de ikke såiser så meget når min kæreste giver dem mad, i forhold til når jeg gør ?

Jeg tør ikke gætte…:slight_smile:

hehe :slight_smile:

Tænker bare lidt om det kan være en form for protest over det er ham som giver dem mad og ikke mig?

90% af gangene er det jo mig som giver dem…

[quote=Lena S;132380]hehe :slight_smile:

Tænker bare lidt om det kan være en form for protest over det er ham som giver dem mad og ikke mig?

90% af gangene er det jo mig som giver dem…[/quote]

Godt gæt, men jeg ved det heller ikke :slight_smile: