Glædelig Valentines Dag

Fra turtelduerne :hjerte:

Se hendes ansigt - hun elsker den kat - og jeg forstår hende :hjerte:

Nurh :hjerte:

Eeeeeelsker puttebilleder!

vores 2 drenge har vist osse et godt kærligheds forhold til hinanden, her krammer de ihvertfald

Vi har haft en rigtig hyggelig dag Plantorama:) Iskra og Prada har puttet og vasket hinanden, når Prada ikke blev kastet fra fremmed arm til fremmed arm:slem: Ingen billeder - kamerakvinden var sygemeldt:(

De her to ligger også tit og putter :hjerte: (sorry for the alien eyes)

Ham her var min Valentinsdate i år :hjerte:

[QUOTE=Vipstøsen;1276131]De her to ligger også tit og putter :hjerte: (sorry for the alien eyes)

[/QUOTE]

Jeg er lidt forvirret nu. Hvem er de? Ja, øglen mener jeg jo at kunne genkende, men det er da ikke Zilla, der er blevet så stor allerede? Har jeg misset noget, eller er det bare hukommelsen, der ikke slår til?

Jo den er god nok. Øglebarnet til højre, og Zilla som nu er 4 måneder til venstre. billedet snyder lidt, Zilla dog ikke er lige så stor som øglen :slight_smile:

Øv det skulle du havde sagt, for jeg havde mit gode kamera med, men fik aldrig taget det frem. En anden gang hvis jeg er der, kan du altid spørge om jeg har kamera med, for det har jeg ofte når jeg er til katteting. :slight_smile:

Ja, de ser netop lige store ud på billedet. Jeg kan ikke se Zillas krop, men hovedet ser næsten større ud end Øglens. Som du skriver, er det jo nok vinklen :slight_smile:

Hun er godt nok fin, den lille (ligesom sin søster), en helt anderledes farvefordeling end moderens :slight_smile:

Hvad med den mindste? Putter hun ikke med dem?

[QUOTE=galath;1276206]Ja, de ser netop lige store ud på billedet. Jeg kan ikke se Zillas krop, men hovedet ser næsten større ud end Øglens. Som du skriver, er det jo nok vinklen :slight_smile:

Hun er godt nok fin, den lille (ligesom sin søster), en helt anderledes farvefordeling end moderens :slight_smile:

Hvad med den mindste? Putter hun ikke med dem?[/QUOTE]

Det sådan lidt half and half. Lige nu putter de to små, øglebarnet gik da de ville have en tår milk, som blev til shake da Hun gik sin vej. Hold op med det pjat unger