Glædelige nyheder - mit første kuld er i støbeskeen :-)

Så tør jeg endelig med rimelig sikkerhed melde noget ud. Min Joy aka Stumpen venter sig :slight_smile:

Stumpen var for små 4 uger siden på en kort kysseferie hos en herlig gentleman. Og missionen synes nu at være lykkedes. Allerede sidste weekend var der begyndende røde dutter. Men nu her har Joy tydeligt røde og forstørrede dutter - så mon ikke den er god nok :slight_smile:

Dette bliver således mit allerførste kuld om alt går vel :slight_smile: Pyhaa, hvor jeg glæder mig!

Kryds fingerne for Joy og mig :slight_smile:

Knus Gitte

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Uhh hvor spændende!

Aj hvor spændende. Kan godt forstå du glæder dig :smiley:
Krydser for alt går lige efter bogen :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ja, Elisabeth, det er netop helt vildt spændende!! - og da især for mig newbie :slight_smile:

Tak for de krydsede fingre :slight_smile:

Knus Gitte

Jeg savner bare så meget den takke knap!

Tak Solveig :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke, hvor spændende! :juhu:

hvor er det bare spændende! Held og lykke!

Ej hvor lyder det dejligt !
Held og lykke :slight_smile:

:kryds: :kryds: :kryds:

Jeg håber alt det bedste for dig og den kommende mor :slight_smile:

Mange gange tillykke, og held og lykke. :kryds:

Mange tak for jeres tillykker og krydsede fingrer :slight_smile:

Det er så stort for mig det her. Det er en meget gammel drøm som der nu er taget hul på :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor spændende! :slight_smile:

:kryds::kryds::kryds:

Så er der jo startet på nedtællingen, bliver så spændende for dig Gitte :slight_smile:

Herfra en masse :kryds::kryds::kryds:

TIllykke!!! :slight_smile:

jeg er en idiot til de der smilier…men masser af XXXXXXXXXX fingre holder jeg for dit første kuld…det er stort…jeg venter selv kuld G og det er stadig lige stort hver gang.

håber du får dine drømme indfriet, og at drægtighed og fødsel går lige efter bogen

XxxxxX fingre :slight_smile: og Tillykke

I stor mangel på en takke knap siger jeg igen rigtig mange tak for jeres tillykker og krydsede fingrer :slight_smile:

Udover at dette er mit første kuld, da er det også den allerførste gang jeg nogensinde har set 2 katte gøre forsøg op parring. Det var en fin og stor oplevelse, også selvom der ikke var tegn på en gennemført parring - der manglede nemlig lige det faktum, at Joy sagde fra. :slight_smile:

Knus Gitte

ja, det er ikke sikkert at hverken se eller høre, når der sker en parring…tango har lavet flere kuld ude i byen…og dem har jeg jo ikke set/hørt…her har jeg været heldig at både SE og HØRE den aller første parring med Dahlia…(det er ikke der du skal lægge succesraten…alle 5 gik til men det er så en helt anden historie)

Uhh Spændene Gitte, må altså ud og nusse snart. Hvem er den heldige far der blev udvalgt til sådan en fin date ?

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;700696]Uhh Spændene Gitte, må altså ud og nusse snart. Hvem er den heldige far der blev udvalgt til sådan en fin date ?

MVH
Gitte[/QUOTE]

Jeg har krydset 2 - i mine øjne meget spændende linjer sammen. l forhold til Joy, der er af den lidt gamle type og i forhold til hendes tekniske plusser og minusser har jeg valgt en medium stor NFO, der både typemæssigt og teknisk komplimentere hende rigtig godt på rigtig mange områder.

Jeg har valgt hankat ud fra temperament/sundhed og dernæst typen og tekniske hensyn. Typemæssigt håber jeg på forbedring af pelskvalitet, profil og benstammer hos afkommet. Håber at kombinationen også kan være med til at give mig det Jette Eva Madsen savner hos de Norske Skovkatte - nemlig nogle lange stride dækhår, som er så karateristisk for den tidligere Norske Skovkat.

Joy har været på beøsg hos Tomiss Oki-Dokey :slight_smile: En smuk NFO som temperaments mæssigt er et unikum i mine øjne :slight_smile:

Knus Gitte