Glædelige nyheder - mit første kuld er i støbeskeen :-)

åhh da, han er altså også rigtig lækker, det bliver super spændene

mvh
Gitte

[QUOTE=GitteS;700721]åhh da, han er altså også rigtig lækker, det bliver super spændene

mvh
Gitte[/QUOTE]

Ja, han er rigtig lækker :slight_smile:

Du slår bare på tråden og så står kaffen og kattene klar :slight_smile:

Knus Gitte

Nej, det har jeg jo så fundet ud af - altså at en parring nærmest kan være lydløs :slight_smile: Eller også har de hygget sig mens ingen hørte det :slight_smile:

Knus Gitte

Held og lykke med det :kryds::kryds::kryds:

  • og det er da en meget smuk hankat, Joy har truffet. :smiley:

Tillykke med at Joy er drægtig. Det bliver STORT for dig at få dit første kuld.

Dækhårene er en af mine “kæpheste”. Whiskey har dem i stor stil :love2: og det er jeg så glad for. Det er nemlig noget af det smukkeste ved den Norske Skovkat.
Det glæder mig meget, at også du vil arbejde på at forbedre dækhårene, for som Jette Eva synes jeg også, at de er ved at være en manglevare ved vores race.

NB. Parringer kan sagtens være mere eller mindre lydløse - og samtidig have gevinst :ok:

Stort tillykke…hvor bliver det spændende :smiley:

Stort tillykke med dit kommende kuld!

Jeg er kun en lille bitte smile misundelig :wink:

Stort tillykke! :flag:
Hvor er det spændende :slight_smile:

Tillykke med dit kommende kuld. Det er så STORT og spændende med det første kuld.

Tillykke med at det første kuld er på vej. Det må´ være vildt spændende :flag:

Stort Tillykke med dit kommende første kuld… Ihhh det bliver spændende :slight_smile:

Stort tillykke med de røde dutter :-)) Det bliver da super spændende :-))

:pompom::ballonbamse: med de røde dutter - og held og lykke med dit første kuld. Det første er et kuld man aldrig glemmer - jeg husker mit stadigvæk nu 25 år efter :tihi:

Kæmpe stort tillykke. Jeg glæder mig til at se billeder. :smiley:

Tillykke med at de første minier nu er på vej :smiley:

Takker for jeres tillykker og krydsede fingrer :slight_smile:

Joy er nu på dag 60! Hun stortrives, er super kælen og har det rigtig godt :slight_smile:

Maven er spændt, men der er godt gang i den derinde - bedst kan jeg mærke det, når hun tager sig en lur på min mave - mave mod mave :slight_smile:

Pyhaaa - i næste uge bliver det rigtig spændende, og jeg håber sådan, at min søn kan nå hjem fra udvekslingstur i Tjekkiet og være med til at opleve fødslen, da han er Joy’s “et og alt”, når vi taler om 2-benede :slight_smile:

Knus Gitte

Tusindvis af tillykker - hvor jeg dog glæder mig på dine vegne, Gitte :slight_smile:

Og glæder mig sådan til at følge dit kuld.

[QUOTE=PiaR;728304]Tusindvis af tillykker - hvor jeg dog glæder mig på dine vegne, Gitte :slight_smile:

Og glæder mig sådan til at følge dit kuld.[/QUOTE]

Tusind tak Pia - det varmer :slight_smile:

Og jeg skal nok holde KG opdateret om forløbet :slight_smile:

Knus Gitte

OMG…så har Joy for første gang været ved, at rode i fødekassen, som jeg her i formiddags valgte at flytte ind i mit soveværelse, hvor der er fred og ro :slight_smile:

Hun sover der pt. :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor er det spændende! :klap:
Glæder mig til at følge kuldet når det kommer til verden :slight_smile: