GLS.. hvordan er det nu det er?

Når pakken står til “Ankommet Kolding” i dag… Kan man så forvente den her i morgen? Eller skal den forbi Hinnerup (det lokale GLS depot) først og registreres?

Mest for om jeg skal sove på sofaen i nat L Jeg kan IKKE høre dørklokken fra soveværelset, og Manden er selvfølgelig ikke hjemme i morgen formiddag…

Den skal forbi Hinnerup … ihvertfald når jeg får pakker med GLS (8464 Galten) men alt efter på hvilket tidpunkt den er ankommet til Kolding( feks.nat eller morgen) så plejer den ret hurtigt at blive overført til Hinnerup.

Jeg plejer at sætte en seddel på døren,om at varerne må sættes på trappen,så jeg kan sove i fred.

Og efter GLS manden har set mig med “morgenhår”, tror jeg han er enig :wink:

Tine

Du kan hænge denne på døren GLS: Your high class parcel service

Jeg plejer bare at hænge en seddel, hjemmelavet på døren hvor jeg spørger om de ikke vil sætte det i skuret overfor. Også en lille tegning og en smily :smiley: Også plejer pakken at stå i skuret når jeg komme hjem fra skole.

Ja. Her betyder “Kolding” at den lander her på Amager dagen efter. Hvad de gør med den undervejs, ved jeg ikke :slight_smile:

(Ann - der venter. På TNT til en forandring)

Jeg har kun oplevet at når der står Kolding, så er den i Aalborg dagen efter :slight_smile:

Jeg overvejede at sætte en seddel. Men nu viloe den komme til at stå på vores trappesten ude i det fri, ud mod alle mulige uvedkommende forbipasserende. Så det er ikke rigtigt en mulighed.

Og jeg kan så se at de åbenbart har været her og ikke truffet nogen hjemme :frowning: Øv da osse. Nå jeg må ringe til dem og høre om de vil komme igen i morgen…

• Updated - - -

Nå, den er heldigvis blevet indleveret til GLS-pakkeshoppen her i nærheden. Det var da smart, det plejer de ikke at gøre :slight_smile: Så kan jeg jo bare hente den der :smiley: