Gnavpotten kme er dukket op

Ja, så slipper I heller ikke for mig her -uha

-velkommen Gnavpotte og gnavpotte :wink:
-velkommen Håber du bliver glad for at være her. -thumbs

Velkommen :-)) …Og jo lidt af en gnavpotte er du vel :-). Men det kan vist ramme os alle ind imellem ? :slight_smile:

Du skal være hjertelig velkommen, godt du kan finde her forbi -velkommen [bigloony]

Ja velkommen til… Og god weekend. -velkommen

-velkommen her. “Gnavpotte” kan være fint nok, hvis det er på den gode måde -velkommen

-waytohot Velkommen Gnavepot…det var godt du kunne finde vejen herind også -velkommen

Hej
Velkommen til -velkommen
Jeg tror ikke jeg hra stavefel her -hahaha

velkommen til…
håber at du kan holde mine stave og gramatik fejl ud. -shhhh

men endnu en gang velkommen

-høhø -høhø -høhø -høhø Al makt ti l de ordblide -uh

-xxrotflmao

Nå, ja, lidt selvironi har man vel -shhhh

Nå, ja, lidt selvironi har man vel -shhhh[/quote]

Øhhhhh …Hvorfor skriver du det til mig ??
Jeg morede mig bare hjertelig over Mie …Tror sgutte du rigtig kan li’ mig ? -uh

Nå, ja, lidt selvironi har man vel -shhhh[/quote]

Øhhhhh …Hvorfor skriver du det til mig ??
Jeg morede mig bare hjertelig over Mie …Tror sgutte du rigtig kan li’ mig ? -uh[/quote]Nåeh, jeg troede at du grinede af mig, og det tog jeg venligt. Alice, jeg har ikke det fjerneste imod dig. Det er muligt vores debatstil ikke er ens, men jeg har absolut ikke det fjerneste imod dig.

Nu er der ikke mange haner i denne hønsegård, så derfor kan jeg nok forekomme mere hård i tonen end I er vant til. Selv synes jeg bare jeg er faktuel og rationel. Jeg prøver i hvert fald altid på at gå efter bolden og ikke personen. Selvfølgelig fejler jeg også ind imellem, men så er jeg mand for at sige -sorry

-velkommen Til.

Lidt gnavpot er vi vel alle, og det er der jo ikke noget i vejen med, når det ikke tager overhånd.

Må du blive glad for at være her. [bigloony]

Nå, ja, lidt selvironi har man vel -shhhh[/quote]

Øhhhhh …Hvorfor skriver du det til mig ??
Jeg morede mig bare hjertelig over Mie …Tror sgutte du rigtig kan li’ mig ? -uh[/quote]Nåeh, jeg troede at du grinede af mig, og det tog jeg venligt. Alice, jeg har ikke det fjerneste imod dig. Det er muligt vores debatstil ikke er ens, men jeg har absolut ikke det fjerneste imod dig.

Nu er der ikke mange haner i denne hønsegård, så derfor kan jeg nok forekomme mere hård i tonen end I er vant til. Selv synes jeg bare jeg er faktuel og rationel. Jeg prøver i hvert fald altid på at gå efter bolden og ikke personen. Selvfølgelig fejler jeg også ind imellem, men så er jeg mand for at sige -sorry[/quote]

Helt okay :slight_smile: …No bad feeling :slight_smile:

Hejsa og velkommen til -blomst

hej Gnavpot -velkommen

Håber du finder det gode humør herinde på kattegale -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Velkommen til -velkommen

-velkommen -velkommen -velkommen -velkommen