God billig dyrlæge i Odense

Er der nogen som kan anbefale en god og billig dyrlæger Odense til kastration, mærkning og vaccination af en fritløbende hankat? Jeg har en veninde, som uforvarende fik en kat med i et huskøb, og hun havde ikke lige budgetteret med kattemad og dyrlægeregninger i financieringen :slight_smile: Så hvis en billig løsning kan findes, vil hun være glad. Katten får i øvrigt lov at blive, hvis den kan lære at enes med hendes hund - sammenføring er pt i gang :slight_smile:

1 Synes om

Jeg kender ikke priserne på nedenstående, men:

Der er en dyrlæge i Overgade, som måske endnu ikke er blevet overtaget af en stor kæde - og dermed muligvis også er lidt billigere end fx Odense Dyrehospital. Der er også en dyrlæge i Højby - og en i Årslev, som jeg ved, flere har gode erfaringer med (de tilser bl.a. kattene i Zoo). Både Højby og Årslev er lidt uden for byen og kræver jo, at hun har mulighed for transport.

Det er muligt, der er flere mindre dyrlæger, som også kan neutralisere en hankat uden problemer. Det er vel trods alt et forholdsvis ukompliceret indgreb, som ikke kræver en masse udstyr. Men pas på ikke at vælge FOR billigt - eller rettere: bare at lade prisen styre. Der er vist også - har i hvert fald været - en klinik i Odense med forbindelse til Dr. Dyredød.

2 Synes om

Og held og lykke til veninden med sammenføringen. Det skal nok gå :slight_smile:

Overgades Dyreklinik og Højby Dyrehospital har jeg begge haft gode erfaringer med. Gode og kompetente dyrlæger.

1 Synes om

Dr. Dyredød hedder også Jens Breth Hansen. Nu er hjemmesiden ikke aktiv mere, men han har stadig klinikker rundt om i landet. Hold jer LANGT væk fra ham

1 Synes om