God frisør KBH

Jeg har gennem nogle år gjort brug af de billigste alternativer jeg har kunnet finde. Bl.a. frisørskolen på Vesterbrogade, og har været glad for det, men de sidste par gange er jeg blevet ret skuffet, hvilket nok har hængt sammen med at jeg er gået fra bare at skulle have nogle etager i mit lange hår, til at få det cuttet af i ørehøjde. Det er som om de ikke-færdiguddannede kun kan klippe pagehår i "korthårs"kategorien til kvinder.

Nu vil jeg så skyde lidt flere penge efter projektet og gå til en “ordentlig” frisør. I den forbindelse ville jeg høre hvor I kattegale Kjøwenhavner får ordnet lokker? Jeg ville også gerne have håret farvet - gerne økologisk eller på anden måde så skånsomt som det nu kan gøres - nogen erfaringer her? Enten hjemmefarvning eller hos frisøren.

Kan I hjælpe??

Streetcut ved Runddelen er dygtige, jeg har dog ikke styr på deres hårfarvning om det er økologisk el. andet, men de har styr på det… :slight_smile:

Zenz (mener jeg den hedder) som ligger inde bag Rundetårn er en økologisk frisør :slight_smile:

Tak, dem ser jeg nærmere på!

Tak, den har jeg luret lidt på, men kender ikke nogen der har prøvet den. Har du erfaringer med den? Er de pengene værd så at sige? :slight_smile:

Jeg har prøvet Zenz ja, men hende jeg blev klippet af arbejder der ikke længere, og deres andre frisørers kompetencer kan jeg jo ikke udtale mig om :slight_smile:

Nej det kan jeg jo godt se :slight_smile: