[QUOTE=dkkorat;1208628]
http://www.officechums.com/products/cat-chum[/QUOTE]
hvis ellers den havde været med spændingsforsyning havde jeg godt nok bestilt den…eller 3
Spændingsforsyning:? sort snak
Hvor er de kære - men hvad er de til ?
Det er USB stik Eva …Du ved, det du har som tilbehør til computeren kan plottes i her ( tror jeg da nok ). Og jeg mangler desperart ekstra stik, da både min telefon / e cigaret olign bliver ladet op via usb. Så jeg tror jeg genoptager mit opdræt og køber en mormis med killinger, så kan det være vores julegave fra striberne
bare vær klar over at den ikke klarer “tungt” grej, som harddisk, kamera ol.
Hvad kan de bruges til:?
Haha, jeg så et billede i går af samme model, bare med grise i stedet for katte.
ting der ikke kræver meget strøm…de kan godt bruges til en harddisk, men kun hvis harddisken har sin egen strømforsyning, om de kan klare en telefon…honestly…ved det ikke
Som jeg læser det er det ikke stik med hukommelse. Det er SD microcard readers.
Hvordan er det meningen de skal bruges udover som en port til f.eks. kort fra et kamera.?
Det er en USB-hub, det er basalt en dims der dobler antallet af USB porte i din PC, de kan fås med helt op til 16 porte
I principppet kan de bruges til alt der kører USB,(kamera,printer,telefon osv) men i praksis kan de ikke levere strøm nok til ret meget, gennem den ene USB port de selv bruger
Jeg har en enkelt 4 portet, den har en indbygget strømforsyning, det betyder at den kan trække det man sætter til den…
Hmm - dvs denne gadget er mere til pynt end noget andet:?
jamen det kommer vel ganske an på hvad du stopper på af dimser…
Jeg har en lille hub, hvor jeg uden problemer bruger den til musen og usb-nøgler. Jeg har nemlig ikke særligt mange usb-porte på min notebook-computer.
Jamen, den er jo netop sød med killingerne, men hvis det egentligt kun er “morkatten” som her egentlig anvendelse, så har jeg svært ved at se pointen.
Jeg troede jo først at “killingerne” var USB nøgler med indbygget hukommelse f.eks. 4 GB. Så kunne man også bruge dem til lagring og transport af data.
[QUOTE=Wijelo;1208712]Jamen, den er jo netop sød med killingerne, men hvis det egentligt kun er “morkatten” som her egentlig anvendelse, så har jeg svært ved at se pointen.
Jeg troede jo først at “killingerne” var USB nøgler med indbygget hukommelse f.eks. 4 GB. Så kunne man også bruge dem til lagring og transport af data.[/QUOTE]
Som jeg læser det, så kan du selv købe mini SD kort og sætte i killingerne. Så kan du bruge dem til at gemme ting på og tage dem med dig.
Mener man kan få dem på til 64 GB nu
[QUOTE=PivC;1208715]Som jeg læser det, så kan du selv købe mini SD kort og sætte i killingerne. Så kan du bruge dem til at gemme ting på og tage dem med dig.
Mener man kan få dem på til 64 GB nu :)[/QUOTE]
Jamen de kan ikke noget i sig selv. Det kræver man køber 3 SD kort.
Men sød er den helt sikkert man skal bare være klar over hvad man får - eller ikke får.