God julemad til kattene

[quote=Bølle-missen;519188]Helene nu håber jeg du gemte fonden til sovs i aften :savle: :)[/quote]Jojo da!! Der blev en god portion fond. Jeg var bare så spændt på om han ville have indmaden, at jeg ved midnatstide begyndet at koge og brase:tihi:. Men så er dét da gjort!

[quote=Vivi_Fletcher;519228]Det er lige nøjagtig det, der giver kræsne katte.
Gider mine katte ikke spise det, der bliver serveret, må de så spise deres tørfoder - det gør, at de ofte skraber lidt, når det ikke er yndlingsmaden, men en halv time efter ser jeg dem stå og spise af det.[/quote]Jeg har stadig massere tilbage, nu helt koldt, men han gider stadig ikke. Men han får ikke noget Applaws idag, kun indmad. Så hvis ikke han æder bare LIDT af det i løbet af dagen/aftenen, jamen så er det bare ærgeligt (for ham)…:).

Problemet er også, at han elsker sit tørfoder så meget, at jeg kan bruge det som godbidder når vi leger/træner:uha:. Han vælger det også fremfor Applaws vådfoder, hvorfor jeg må gøre det omvendt, og fjerne tørfoderet for han i det hele taget skal få noget vådt, for ellers ryger han lige over i tørfoderet.

Normalt øser jeg vådfoderet op inden jeg går i seng og fjerner tørfoderet. Hvis jeg lader tørfoderet stå fremme, så æder han ikke det andet.
Så han er lidt af et trick at udregne…:argh:

Mine er ret hårdføre, så de får rester.

I år fik de panerede fiskefiletter, ribensteg og rejer.

Men i mindre mængder naturligvis.

Der hvor Fed & Fed (vetello & Vialli) nu bor forhandler de også kattefoder og jeg fik en ordenlig stak vådfoderdåser med hjem da jeg kørte. NUI vi mumsede mandag aften. Der var for 130 kr som lige røg ned i mavserne…hvis det ikke var fordi jeg havde fået dåserne gratis.
Men det skal prøves igen og jeg har mailet Fed & Fed, de skal bede deres slaver om at sætte en del rammer af det famøse vådfoder tilside til det Kamikaze’ske menageri…så har jeg også en undskyldning for at komme og køsse på Fed & Fed igen.
Så lækker nyt dåsemad i mandags, for 220 kr sej igår…den bliver svært at slå imorgen aften :gruble: jeg må tage tænkehatten på :høhø:

Fed & fed haha -:slight_smile: Tara og Nanoq hedder forresten Tønde og Tynde. Vælg selv hvem! :slight_smile:

Sejt…Marianne der har Kuranyi og Kitty kalder også hendes for Sugerøret og Tvebakken:LOL:

Åh nej - du burde liste deres “nye” navne på din side en dag:-

)

Lidt forsinket, men altså: Give kattene indmaden fra anden???!! :S Du må vanvittig! :smiley: Det skal vi da selv have.:thumbup: Jeg elsker simpelthen hjerte og krås, og leveren er også okay (den delte jeg nu alligevel lidt med hunden :tihi: )

Hehe ja okay, men hvis man nu som mig ikke er til indmad, så giver vi det til kattene, så der ikke går noget til spilde :stuck_out_tongue: