God (og gerne billig) håndværker?

Har brug for en håndværker eller en god handyman til at “fixe” en dørkarm…
En idiot af en “ven” sparkede i går aftes/nat vores bagdør ind, så en del af karmen er røget af :doh: Det er et “rent snit” så jeg tror at det kan fixest forholdsvis nemt (men hvad ved jeg om det :ups: :tihi:)
Så er der nogen, der kan anbefale en håndværker (eller har en mand med hænderne skruet rigtigt på) så må I meget gerne skrive her i tråden eller sende mig et pb :kryds:

Sådan ser karmen ud lige p.t. :thumbdown:

hold da op… Jeg kender nu ingen håndværker der ikke har RUSKENDE travlt lige nu ><

men må man spørge hvorfor denne ‘ven’ besluttede sig for at sparke til jeres dør?
Ikke at det kommer mig ved, men nysgerrigheden tager til tider over hos selv den bedste:tihi:

[quote=Opus1;412711]hold da op… Jeg kender nu ingen håndværker der ikke har RUSKENDE travlt lige nu ><

men må man spørge hvorfor denne ‘ven’ besluttede sig for at sparke til jeres dør?
Ikke at det kommer mig ved, men nysgerrigheden tager til tider over hos selv den bedste:tihi:[/quote]

Han var blevet væk fra min kæreste i byen og fik åbenbart en af vores, lidt for venlige, naboer til at lukke sig ind i vores aflåste gård og bag-opgang…og så sparker man da bare den sidste dør ind :doh: Heldigvis lukkede han døren bag sig, så kattene ikke smuttede ud, men de lå og gemte sig i et hjørne af stuen da kæresten kom hjem…:doh: :doh: behøver jeg at sige at han er blevet degraderet til EKS!-“ven”? :thumbdown:

Hvad f*nden er det for en opførsel?! :besvimer: Er totalt målløs!

Ja, han er onden-lyne-mig heldig at jeg er i Jylland, for så var han godt nok røget en tur på skadestuen! :doh: og du kan tro at det er ham der får regningen for evt. materialer+håndværker

Tænk, hvis du havde været alene hjemme og døren blev sparket ind! :S

KUN fair at han skal betale - så er prisen jo ligemeget.

:uha:

Jeg viser lige Thomas billederne, det kan være han kan fikse det.

Jeg viser lige Thomas billeder, det kan være han kan fikse det.[/quote]

Tak Annie :slight_smile: :kryds:

Det siger han at han godt kan :slight_smile:

Du kan ringe til ham på 25 46 58 49, så kan i lave
en aftale om at han kan komme og se på det. Det
er jo næsten lige ved siden af :slight_smile:

kors for en idiot!!!

plus at i vist skal have en snak med naboen om ikke at lukke folk ind…

sørg også lige for at melde det til politiet som hærværk/indbrud i tilfælde af han ikke vil betale

[quote=Battlestar;412773]kors for en idiot!!!

plus at i vist skal have en snak med naboen om ikke at lukke folk ind…

sørg også lige for at melde det til politiet som hærværk/indbrud i tilfælde af han ikke vil betale[/quote]

Jeg ville faktisk gå til naboerne og sige at det IKKE er okay - hvad mon de ville sige til at få sparket deres dør ind!! De har da ikke haft nogen ide om hvem de lukkede ind(medmindre de har kendt personen - men så kunne de da have tilbudt at lukke ham ind til dem).

Synes faktisk det er rigtig svinsk af naboerne. Hvorfor filan lukker man en person ind - hvis han ikke har en nøgle dertil, og dem han vil besøge ikke åbner… Ja, jeg ville altså bede ham om at gå.

Og jeg havde også meldt det til politiet.

[quote=Abaddon;412820]Jeg ville faktisk gå til naboerne og sige at det IKKE er okay - hvad mon de ville sige til at få sparket deres dør ind!! De har da ikke haft nogen ide om hvem de lukkede ind(medmindre de har kendt personen - men så kunne de da have tilbudt at lukke ham ind til dem).

Synes faktisk det er rigtig svinsk af naboerne. Hvorfor filan lukker man en person ind - hvis han ikke har en nøgle dertil, og dem han vil besøge ikke åbner… Ja, jeg ville altså bede ham om at gå.

Og jeg havde også meldt det til politiet.[/quote]

Har tænkt mig at skrive en meddelelse til naboerne og lægge den i alles postkasse…for det er bare SÅ ikke i orden :thumbdown:

Det kan jeg godt forstå!! Det er en rigtig god ide.

Du kan jo evt. efterlyse personen da du mangler en af sende halvdelen af regningen til… Ved godt de ikke er dem der har gjort det, men de er faktisk en slags medskyldige. Tænk sig hvis det havde været en i ikke kendte som havde røvet hele lejligheden -what