God rejse Dkkorat og Ann K

Hej Camilla og Ann

Jeg ønsker jer begge to en fantastisk tur til Australien. Jeg håber at i får de oplevelser som i forventer og at turen bliver uforglemmelig for jer begge.

Jeg glæder mig allerede til at høre om turen når i kommer tilbage. Husk at tage masser af billeder :slight_smile:

Jeg ønsker jer også en rigtig god tur:heya:

…og der findes vel også internetforbindelse down under :cool:

Rigtig god tur herfra også:)
Ta’ en lille kænguru med hjem til mig…:tihi:
Bare en lille bitte bitte en…
Hilsen Lisbeth

Også god rejse fra mig, jeg håber I får en fantastisk tur og en masse gode oplevelser :slight_smile:

God tur. Australien er et fantastisk land og kænguruerne, dingoerne og koalaerne er spændende dyr :slight_smile:

Iiiih jeg kommer til at savne jer frygteligt!!!

Hygge dernede - og sørg nu for at få en masse oplevelser :slight_smile:

Arjjj… 1000 tak… hvor er I søde :slight_smile:

Jo, der er sikkert internetforbindelser down under og vi har også en lille notebook med os… Hvor megen tid vi så får til at skrive i den - det vides ikke… Den er primært med for at kunne oploade billeder og kunne ringe hjem via Skype :wink:

Det første døgn skal nok blive hårdt… Så lang tid tager det nemlig at komme frem til lufthavnshotellet i Sidney! endda selv om vi kun skifter fly en gang undervejs…
Og allerede dagen efter tager vi til Brisbane, hvor Camilla endelig skal se sin killing :slight_smile:

Jeg regner med at det her bliver en fantastisk rejse… med kun et eneste minus… Jan er ikke med.
Men Camilla er en rigtig god veninde, som jeg trives fabelagtig sammen med… så det skal nok blive en sjov rejse med mange finurlige oplevelser… og ikke mindst masser af god mad og drikke :thumbup:

Søstrene Høns er på banen! :smiley:

Første stop er Københavns Lufthavn i morgen omkring middag… gad vide om Camilla kan finde mødestedet? :klapper:

[quote=Ann K;355930]Arjjj… 1000 tak… hvor er I søde :slight_smile:

Jo, der er sikkert internetforbindelser down under og vi har også en lille notebook med os… Hvor megen tid vi så får til at skrive i den - det vides ikke… Den er primært med for at kunne oploade billeder og kunne ringe hjem via Skype :wink:

Det første døgn skal nok blive hårdt… Så lang tid tager det nemlig at komme frem til lufthavnshotellet i Sidney! endda selv om vi kun skifter fly en gang undervejs…
Og allerede dagen efter tager vi til Brisbane, hvor Camilla endelig skal se sin killing :slight_smile:

Jeg regner med at det her bliver en fantastisk rejse… med kun et eneste minus… Jan er ikke med.
Men Camilla er en rigtig god veninde, som jeg trives fabelagtig sammen med… så det skal nok blive en sjov rejse med mange finurlige oplevelser… og ikke mindst masser af god mad og drikke :thumbup:

Søstrene Høns er på banen! :smiley:

Første stop er Københavns Lufthavn i morgen omkring middag… gad vide om Camilla kan finde mødestedet? :klapper:[/quote]

Mon ikke det går? NP kører, og forvirre Camilla ham for meget så han kan altid ty til sin GPS :klapper:

God tur til søstrene Høns

Gok, gok, gokgokgokgokgok.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

God tur til jer begge. Jeg er stadig ikke det mindste misundelig! :fløjte: -snydt

God rejse.
Og tag nu nogle billeder, når I danser stammedans med de lokale Aboriginals :smiley:

[quote=Ann K;355930]
Første stop er Københavns Lufthavn i morgen omkring middag… gad vide om Camilla kan finde mødestedet? :klapper:[/quote]

Hmmm:confused: - jeg bør vist være fornærmet nu:lynogtorden:, men det kan jeg ikke rigtig finde ud af-engel - så jeg vil nøjes med at pointere, at jeg selv har bestemt mødestedet:høhø:, så de var ét, jeg vidste, jeg kunne finde:thumbup:-surrender:lys-ide:

:flag:Og så vil jeg ligesom Ann takke jer alle mange gange for de gode ønsker:tak: Jeg er sikker på, vi får en fantastisk tur - alle de planlagte oplevelser (der støder sikkert også en del uplanlagte til:ups:) vil sikkert være alle anstrengelserne værd:yatta:

Søstrene Høns?? Nej da!
Søstrene Trane, måske, men Høns?? No no… :tihi:
De andre har sagt det meste, så jeg vil bare tilføje, at jeg glæder mig umådelig meget til, at I kommer hjem igen :flag:

:flag::flag::flag: I ønskes begge 2 en helt vidunderlig rejse, og husk nu at nyde den :flag::flag::flag::flag:

Hej Begge,

Jeg ønsker jer en KÆMPE super oplevelse og ser frem til at høre om jeres tur :slight_smile:

Knus Gitte

Håber virkelig i får en god tur og pas nu på alle de farlige dyr!!!
:slight_smile:

glæder mig til at se din lille nye mis Camilla
:slight_smile:

tag varmen med hjem derfra:kryds:

knus

Rigtig god tur til jer begge :thumbup: Jeg håber at i får en fantastisk og uforglemmelig tur :smiley:

Rigtig god tur…

vi vil have POSTKORT!!! om ikke andet - så elektroniske som vi kan poste her på kattegale !!!

Bedre sent end aldrig - Men rigtig god tur begge to. :smiley: