God rejse min elskede lille skat

i morges kl 8.30 stod jeg hos dyrlægen… jeg måtte sande at jeg ikke kunne vinde over Kheops manglende bugspytkirtel selv om guderne skal vide at jeg kæmpede… og tusind tak til dig Kimilla - uden din hjælp havde jeg ikke fået næsten 4 gode år med min lille skat.

Men man skal ikke kæmpe mod bedre vidende, og jeg elskede min lille skat alt for højt til at jeg ville gå fra at leve til at overleve. Et værdigt liv og en værdig død er det jeg kan give mine dyr.

Men jeg kan ikke holde op med at græde… det gør så ondt og jeg savner ham så ufatteligt meget. Han var min skønne, dejlige pragtfulde lille hygge putte bebs…

nu ligger han trygt og godt i en fin dyb grav under mine gamle æbletræer… han skulle blive hos mig selv om han er væk nu… han skal kunne følge med i alting til jeg henter ham ved regnbuebroen og følges med ham over…

Han lovede at hilse Tabby, Knisper og Pepper… og alle vovserne… og at sige at jeg savner dem så utrolig meget…

Vi ses igen lille skat… jeg elsker dig…

Det er jeg rigtig ked af at høre :frowning:

Et :lys: til Kheops på rejsen

:kram:

:kram:

Det gør mig ondt - han var en rigtig dejlig kat

:kram:

:kram:

Det gør mig ondt Regitze :kram:

God rejse smukke og dejlige Kheops:lys:.

:kram:

:lys:

Et :trøste: til dig.
Det er så hårdt at miste, men fuld respekt for at du kan træffe den hårde beslutning i kattens tarv :hjerte:

Et :lys: for smukke Kheops.

God rejse til regnbuebroen Kheops

:lys:

Det gør mig så ondt, Regitze! :frowning:
At man godt ved, at det er den vej, det går, betyder jo ikke at tabet er lettere.

:lys: til Keops og :kram: til Madmor.

Åh for pokker Gitze, det gør mig virkelig ondt! :ked:

:kram:

:lys:

:lys:

:kram:

Det gør mig ondt :kram:
Uanset hvor rigtigt, der er, er det altid svært at sig farvel :ked:

:lys:

:kram:

jeg fandt tilfældig dette idag:

I’m Still Here
Friend, please don’t mourn for me I’m still here, though you don’t see. I’m right by your side each night and day and within your heart I long to stay.
My body is gone but I’m always near. I’m everything you feel, see or hear. My spirit is free, but I’ll never depart as long as you keep me alive in your heart.
I’ll never wander out of your sight- I’m the brightest star on a su…mmer night. I’ll never be beyond your reach- I’m the warm moist sand when you’re at the beach.
I’m the colorful leaves when fall comes around and the pure white snow that blankets the ground. I’m the beautiful flowers of which you’re so fond, The clear cool water in a quiet pond.
I’m the first bright blossom you’ll see in the spring, The first warm raindrop that April will bring. I’m the first ray of light when the sun starts to shine, and you’ll see that the face in the moon is mine.
When you start thinking there’s no one to love you, you can talk to me through the Lord above you. I’ll whisper my answer through the leaves on the trees, and you’ll feel my presence in the soft summer breeze.
I’m the hot salty tears that flow when you weep and the beautiful dreams that come while you sleep. I’m the smile you see on a baby’s face. Just look for me, friend, I’m everyplace!
Author Unknown

et stort kram til dig

Knus til dig lille ven

:lys:

Det gør mig ondt. :kram:

:lys:

Det gør mig så ondt for dig/jer og det er jo utrolig svært, at tage" den sidste beslutning "for sin elskede kat,:trøste: men du gjorde det rigtige :lys: -kramer Cats og Conni

Det gør mig umådeligt ondt, Gitze, men jeg ved, du har truffet den rigtige beslutning - hvor svær den end er. :trøste:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :rip: