Goddag derude

Hej mennesker,

Jeg har hørt om forummet her gennem familie og bekendte, men har dog aldrig luret med så er helt ny. Min forlovede og jeg bor i Wales sammen med vores to huskatte Orson (han) og Gypsy (hun). De er fra samme kuld og født engang i maj 2012. Vi er begge ret glad for katte og har altid haft dem i vores respektive familier. Lige nu har min forlovedes mor fire styks, men mener de engang var oppe på 8. De holder sig godt og er alle omkring de 20 år, så jeg håber at vores misser holder i mange år også. Vi regner med at flytte tilbage til Danmark om et-to år og der skal de selvfølgelig med.

Glæder mig til at læse og skrive med her på forummet :slight_smile:

:velkommen: hertil :slight_smile:

:velkommen:

wow flot alder hos gammel misserne hos din forlovedes mor :slight_smile:

Velkommen herinde:tænkekitty:

:welcome:

Velkommen til:-) Håber vi på et tidpunkt får lov til at se et billede af udenlands-misserne?

:welcome:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen - her er godt at være

Velkommen til. :blomst:

Hejsa, Soltimus - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Her på kattealderdomshjemmet forventer vi, at alle beboere bliver 18, som vores Milly nåede at blive. Og meget gerne mere. :thumbup:

Velkommen til fra Margrethe og jeg :smiley:

Sikke en velkomst :thumbup: Og til de nysgerrige så er der allerede en god portion misser i mit billedgalleri. De skal jo vises frem, de små :hjerte:

Hvor er de bare kære begge to - rigtig dejlige billeder :slight_smile:

Hvor er de dog smukke.:hjerte::hjerte:

Tak for rosen til vores misser! Vi er så glade for dem. Og Gypsy’s gale mønster er virkelig ikke til at stå for.

Velkommen til :høhø: Orson og Gypsy er så smukke… Må hellere komme til Wales og hilse på dem, for tror da ikke jeg kan vente til i kommer hjem til Dk :smiley:

Velkommen til:heya:
Sikke nogle smukke katte :smelter:

Velkommen :heya:

Rød og tortie med hvidt - hvad er der ikke at elske ved de to små :wehuu:

stort :welcome: til KG

Stort :velkommentilkg:

Hvor er de flotte, jeg kan godt forstå at I er faldet for særlig Gypsy! Wow :d

[QUOTE=Lykke;1053977]Velkommen :heya:

Rød og tortie med hvidt - hvad er der ikke at elske ved de to små :wehuu:[/QUOTE]

Tortie, siger du? Så blev jeg det klogere :slight_smile: Har set billeder af hende søster. Hun har også det gale mønster bare uden hvidt, og for at det ikke skal være løgn så bor der en voksen kat over for os, som har samme mønster som Gypsy. Vi havde aldrig set en som hende før, og så at have to på den samme vej var næsten for godt til at være sandt.