Goddag goddag :)

Mit navn er Christa jeg er 21 år, og efter et lille stykke tid som lurer syntes jeg det var på tide jeg også oprettede en profil herinde :slight_smile:

St.bededag anskaffede jeg mig en dejlig lille skeløjet Hellig Birma som jeg kalder Hugo :høhø:Dejlig lille fyr, men også en ordenlig balledemager haha!

Han er dog ikke mit første bekendtskab med en kat, jeg er nemlig vokset op med en almindelig huskat Jobbe, som blev 19 år. Det er efterhånden 4½ år siden vi mistede ham, men jeg savner ham hver dag! :ked:

Hugo:hjerte::

Velkommen til :heya:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:heya:
Velkommen til…håber du bliver glad for at være herinde .
Jeg kender alt for godt til det, at miste en gammel kat…og som man savner hver dag :ked:

Hugo…han er fisme lækker. :hjerte::hjerte:

Velkommen til dig og Hugo…han ser da rigtig skøn ud. (kan ikke ud fra fotos se han skeler meget )

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen til dig og den skønne-smukke-lækre Hugo :hjerte:

Velkommen til - øhhh ham Hugo, er han et jungledyr? :tihi:

velkommen til jer begge

fra en birmafan

Heidi

Velkommen til både dig og Hugo :wink:
Håber du bliver glad for at være herinde :wink:
Hvor er din Hugo da bare super lækker :hjerte: Glæder mig til du spammer os med endnu flere billeder af ham :wink:

:velkommen::velkommen: til dig og Hugo :slight_smile:

Mange tak allesammen :høhø:

Nej det er ikke så tydeligt, men han skeler lidt indad på det højre øje. Han har også ret mørke øjne så det er lidt svært at se. Det er bare så bedårende når han kigger på en med sådan et småforvirret udtryk :inlove:

Her kan man godt ane det :):

Hejsa, Christa - og velkommen til. :slight_smile:

Det er ofte i det, der ikke er helt perfekt, at charmen sidder. Som i din skønne, skeløjede Hugo.:hjerte:

Velkommen til …

Ihhh guder hvor er Hugo dog bredårerne :hjerte:

Vi må da vide hvor Hugo er fra (Stamnavn)…han kunne jo være i familie med nogen bimser herindefra :0)

:velkommen: til KG :slight_smile:

Jamen han hedder DK Nuance’s Jack :slight_smile:

Så kender vi da ihvertfald hans "menneske mor og far " :0))

Nuuor en lille skele-bimse:hjerte:

Forresten: velkommen;)

Velkommen til :velkommen: Han er godt nok en charmetrold ham Hugo :lovelove: