Goddag i stuerne

hej her er jeg og jeg er ny på KatteGale, og jeg er her for at lære om de forskellige racer, og jeg vil gerne ha mig en kat, men jeg vil være sikker på jeg får den race der passer bedst til mig, men jeg har lige kikket mig lidt rundt nu, og tænkte at jeg nu kunne finde ud af hvor jeg skulle præsentere mig selv, jeg håber jeg får en masse gode timer sammen med jer…venlig hilsen Padington

-velkommen :smiley:

tusinde tak! [bigloony]
må jeg lige spørge om hvordan i laver de der sjove smilyes og det tekst hvor der står velkommen?

Velkommen til -velkommen

hejsa og velkommen til dig.
håber du får en masse gode og lærerige stunder her blandt og kattegale

-velkommen hertil. Jeg håber, du bliver rigtig glad for at være her -velkommen

-velkommen [bigloony]

Velkommen Padington -velkommen

Hej og velkommen -velkommen

ihh sikke en fin velkomst i har her, tusinde tak!!!
det er næsten som en hel fest her, :smiley:

Hej og -velkommen

Hejsa -velkommen herfra, jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde :smiley:

-velkommen

Velkommen, det var da en super idé at opsøge et forum for at få viden om katte og deres temperament, så du kan finde een der passer netop til dig.

Jeg kan fortælle dig om Maine Coon katte hvis de kunne interssere dig.

De Welcome smileys m.m. er nogle folk har fundet på nettet for så at komme dem i deres album og siden lægge dem i indlægget. Derudover er der en række smileys til venstre for skrivefeltet, klikker du på vis flere smileys popper der en side med smileys op.

Vh Annette

Ja mangé gange velkommen og bare spørg løs om racerne og hvad du ellers ønsker at vide

-velkommen
Håber du får nogle hyggelige timer og de tips du leder efter, samt meget andet [bigloony]

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

-velkommen Jeg håber at du vil får mange hyggelige stunder her inde sammen med os andre kattegale…

håber at du finder nettop lige den kat som du vil dele dit liv med

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen