Goddag

Hej alle misse elskere-wehuu
Er ny her, blev inviteret på racekattens pote møde i lørdags af en af møde deltagerne… tak for det…:slight_smile:
Jeg hedder Heidi og er ny opstartet opdrætter af mainecoon misser… kommer forhåbenlig til at hedde
coonfrello… venter stadig på mit søgte opdrætternavn…-høhø
Hilser nu pænt på jer alle og håber at i vil tage godt i mod mig:)

-velkommen dejligt du fandt her ind… jeg håber at du kommer til at holde af at være her inde…

tak… det tro jeg helt bestemt at jeg gøre og tak for invitationen i lørdags…

Hej Heidi :slight_smile: stort -velkommen her fra

selvfølgelig vil vi tage godt i mod dig - dejligt at du fandt ind i vores hyggelige lille forum

glæder mig til at se dig i trådene og hygge sammen med alle vi andre skøre katte elskere :slight_smile:

-kramer
Miss T

Jamen velkommen… her er masser af hjerterum…

Velkommen til…

Karina

Hej

Velkommen hertil :slight_smile: Her er masser af søde mennesker - og selvfølgelig en masse smukke katte :smiley:

Hej og velkommen:)

Vi er jo næsten naboer -shhhh

-velkommen til en ny kattegal, håber du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde -thumbs

Hej -velkommen

Velkommen :smiley: Glæder mig til at lære dig at kende og sludre med dig i trådene -thumbs

Et stort velkommen til -thumbs

Velkommen til håber du ligesom jeg finder en masse gode svar på dine spørgsmål,er også selv nystartet opdrætter Hilsen Ninna

Hej Heidi -velkommen

Håber du kommer til at trives her mellem alle os kattegale -wehuu

-velkommen til Heidi.

Håber du bliver glad for at være herinde:)

Hej Heidi

Velkommen til!

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her og at du får en masse udbytte af at være herinde.

Jeg ser frem til at se dig i trådene.

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

-velkommenherind til alle de gale-wehuu

Hej, velkommen hertil. -velkommen

Hej -velkommen herind, håber at du bliver rigtig glad for at være herinde :smiley: