Gode forslag til underholdning

Nogen der har en god anbefaling til en sjov / knap så alvorlig serie på Netflix ?:crazy_face:

Trænger til noget at grine af i de her tider :mask:

Jeg har mange:
Brooklyn99, The Good Place, Happy, RuPaul’s DragRace, Norsemen, Arrested Development, Lucifer, iZombie, Santa Clarita Diet, The IT crowd, Disenchantment, New Girl, Unbreakable Kimmy Schmidt…

Der er lidt at tage af i forskellige kategorier. Alle har underholdt mig i mægtig mange timer. :slight_smile:

1 Synes om

Kan ikke lige huske hvad der er på hvilke tjenester, men The Orville er ret hyggelig. Lidt en nutidig genoplivning/hyldest til Star Trek :slight_smile: Så hvis man er til den slags… :slight_smile:

Gilmore Girls er og bliver en af de serier, der altid tåler at blive genset :smiley:

Sex education.

Outlander

Skal vi ikke flytte disse opslag til en ny tråd og kalde den underholdning i disse corona tider eller sådan noget :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

6 Synes om

Nu har vi hverken Netflix eller andre tjenester men serier jeg altid kan se er der: MASH, The Simpsons, Venner, Sex and the City, South Park og gode gamle Matador :blush:
Glemte lige Band of Brothers, den er fantastisk!

Band of Brothers er mega god, den ligger på HBO lige nu

Jeg spiller Wordfeud på tlf med nogle venner. Det afleder og er super hyggeligt. Selvom mit hoved og øjne er helt skæve af det. :crazy_face:

Dizzy Mizz Lizzy koncert i aften kl. 20-20.30. Live fra deres øvelokale. Streames via Ekstra Bladet.

Livekoncert med Dizzy Mizz Lizzy

DR TV (og Bonanza) har virkelig gode ting liggende. Og det er gratis.
Jeg er lige gået true crime-amok og kan anbefale

  • Sommerhusmordet
  • Hvem dræbte Birgitte?
  • Trippelmordet på Orderud gård
  • Mordet ingen så
  • Overklasse-morderen
  • Jagten på en morder: En dagbog fra graven

Derudover er der

  • Storbyens vilde dyr
  • Parforhold i sexterapi
  • Bonderøven
  • Ludere, lommetyve og lirekassemænd

Den sidste handler om Danmarks fattige og andre “udskud” fra 1800 til nu, og den skal jeg vist snart gense. :blush:

1 Synes om

Til større børn (eller barnlige sjæle)

Eksperimenter man kan lave hjemme

Jeg har i dag været ude på geocatching, for første gang.

Det var super sjovt, massere af frisk luft, vind og solskin.

Vi mødte ikke særlig mange andre mennesker. De få vi mødte var gode til at holde afstand og cyklisterne råbte “ vi cykler forbi jer om lidt “

Så det var bestemt ikke sidste gange vi gør det.

6 Synes om

Det lyder altså sjovt. Jeg har aldrig prøvet det før men før tænkt over det. Man skal have en lille ting med at lægge i, ikke? :slight_smile:

Det kan man godt, men det havde vi ikke. Vi fandt bare “skatten”.

Jeg er blevet introduceret til en app og i den markedrede vi at vi havde fundet “skatten”. Der er også ledetråde og andet sjovt i den app.

1 Synes om

Man behøver ikke bytte ting - nogle af dem er også så små, at der kun er en lille bitte logbog i (man skal altid skrive i den fysiske logbog - ellers gælder den elektroniske logning ikke).

Venligst
Dorthe - den ene halvdel af Team Elwarth, ejer af en af de ældste, stadigt aktive caches i Danmark :wink:

5 Synes om

Tak for info, det vil jeg huske fremover.

Og gå på jagt efter jeres cathes når jeg engang kommer på de kanter :+1:

1 Synes om

Hvis man som mig har en hang til amerikanske krimiserier så er der både CSI Miami og New York på Dplay OG pt ligger de 2 nye afsnit op om ugen, af den nyeste og desværre sidste sæson af Criminal minds, så der er mange timers underholdning :slight_smile:

Lige nu er der livekoncert med moi Caprice på coronakoncerter

coronakoncerter

Ser ud til at der er koncert hver dag kl. 20. Med forskellige kunstner.

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

I morgen er Stay-Home Festival 2020 på Instagram, fra kl. 14.00 og den sidste spiller kl. 23.00.

Stay-Home Festival 2020

3 Synes om