Gode ideer til entremøbel?

Der er jo entre i den nye lejlighed :thumbup: (Har køkken/entre nu, så det er stort for mig! :høhø:)

Dog er entreen er ikke mere end godt 110cm bred. Men det ville jo være smart, hvis vi havde et sted at lægge nøgler, når vi kom ind ad døren

Så er der nogen, der har en god idé til et entremøbel :?

Der er skabe til jakker/støvsuger (/og fiskegrej siger Søren - meeen det er vi altså to om at bestemme! :muhaha:), så det er mere et sted lige til at lægge småting… :slight_smile:

Hvad med at finde et fikst lille entre spejl med en fiiin hylde nedenunder?

Det har jeg og det fungerer :ok: Og så kan du lige tage et sidste chek på, om du nu ser okay ud, inden du går nogle steder :wehu:

Har jeg egentlig også kigget efter. Men synes bare slet ikke jeg har kunne finde nogle… :? Kan godt være jeg leder de forkerte steder :ups:

Jeg så et program forleden, hvor folk stak en pind ind igennem brevsprækken i hoveddøren, og nuppede nøglerne der var i entreen, så har du brevsprække, så hav ikke nøgler i entreen :slight_smile:

Jeg har et arvestykke, men mon ikke du kan finde noget i den stil du kan lide ved IKEA, Møbelkæden eller hvad de nu hedder.

Du skal da lige se mit entre møbel/sæt

Tilføjelse: Hvis det skal være af ældre dato, kan jeg forestille mig at du kan finde noget ved en antikvitetshandler eller genbrugsforretning…

[quote=Annette O;229829]Jeg har et arvestykke, men mon ikke du kan finde noget i den stil du kan lide ved IKEA, Møbelkæden eller hvad de nu hedder.

Du skal da lige se mit entre møbel/sæt

Tilføjelse: Hvis det skal være af ældre dato, kan jeg forestille mig at du kan finde noget ved en antikvitetshandler eller genbrugsforretning…

[/quote]

Det var da et fint et du har der :slight_smile:

Tusind tak for kigget… :tak:

Tror jeg vil købe sådan en: [Trendsales: Secondhand fashion =&search=;i=1;f=511);c=hvid;t=$hylde$;&sort=ID%20D ESC&status=1](Trendsales: Secondhand fashion =&search=;i=1;f=511);c=hvid;t=$hylde$;&sort=ID%20D ESC&status=1)
Og så finde et fint spejl til :slight_smile:

Iih… Hvorfor vil det ikke blive til et link :?

Eller skoskabe - de er ikke særligt dybe, og så kommer I også af med skoene :slight_smile:

Hvis der er et sted hvor man altid kan finde noget så er det Ikea og de har også mange af deres ting på deres hjemmeside.

Jeg skal bare lige nævne at vi får Ikea i Aalborg til september 2010 :slight_smile:

[quote=Ulla;229903]Hvis der er et sted hvor man altid kan finde noget så er det Ikea og de har også mange af deres ting på deres hjemmeside.

Jeg skal bare lige nævne at vi får Ikea i Aalborg til september 2010 :)[/quote]

Hehe… Vi får så nordens største Ikea ikke mange min. på cykel fra hvor vi skal flytte hen… :høhø:

Lige nu er der desværre ikke så meget at komme efter i Ikea. Da den er nordens mindste på nuværende tidspunkt… :thumbdown:

Vi har en skoreol. Den er bare ikke særlig dyb eller pæn :sshh: Så den får en plads på et af kontorerne tror jeg… Den er meget praktisk, men så holder det også der… :tihi:

Jeg ville også være praktisk og vælge et skoskab. De har nogle superpæne nogle i Bauhaus (af alle steder). Sådan eet har jeg selv. :høhø:

Hvor dybt er det? Og hvad materiale er det lavet af?? :? Og pris tak. :stuck_out_tongue:

:smiley:

[quote=Bølle-missen;229952]Hvor dybt er det? Og hvad materiale er det lavet af?? :? Og pris tak. :stuck_out_tongue:

:D[/quote]

Her er et link:

229,-

[quote=Bølle-missen;229952]Hvor dybt er det? Og hvad materiale er det lavet af?? :? Og pris tak. :stuck_out_tongue:

:D[/quote]
Det er mage til det sorte til 399 kr på side 19 her . Det er metal og det er 15 cm dybt.

Er det så nu jeg skal fortælle at jeg gav 150 kr for det i Bauhaus? :høhø:

Det kan også ses i denne tråd i indlæg nr. 74 :smiley:

[quote=Sheer;229971]Det er magen til det sorte til 399 kr på side 19 her . Det er metal og det er 15 cm dybt.

Er det så nu jeg skal fortælle at jeg gav 150 kr for det i Bauhaus? :høhø:

Det kan også ses i denne tråd i indlæg nr. 74 :D[/quote]

Skulle aldrig have kigget i reklamen. Faldt for sættet med de 4 skuffer og spejl… :doh: selvom det er meget smart for der er plads til to rækker sko i hver skuffe… Er vist meget godt for pengepungen, at vi har “reklamer nej tak” :ups:

Tror faktisk det er den samme vi har. Bare i koksgrå (har jeg fortrudt) og købt i Bilka… :slight_smile: Til lidt mere end 150,-… :stuck_out_tongue:

[quote=Annette O;229829]Jeg har et arvestykke, men mon ikke du kan finde noget i den stil du kan lide ved IKEA, Møbelkæden eller hvad de nu hedder.

Du skal da lige se mit entre møbel/sæt

Tilføjelse: Hvis det skal være af ældre dato, kan jeg forestille mig at du kan finde noget ved en antikvitetshandler eller genbrugsforretning…

[/quote]

Nåååhhh, så er det da DERFOR, du kan se dig selv i spejlet :lys-ide: :lys-ide:

(Plaaaat joke, ved det godt :ups:)

[quote=M&M-mor;230010]Nåååhhh, så er det da DERFOR, du kan se dig selv i spejlet :lys-ide: :lys-ide:

(Plaaaat joke, ved det godt :ups:)[/quote]

:høhø: :høhø:

Herstal har et lille nøgleskab som ikke fylder ret meget. Ja faktisk fylder det næsten ingenting :høhø:

[quote=Bølle-missen;229851]Tror jeg vil købe sådan en: Trendsales: Secondhand fashion =&search=;i=1;f=511);c=hvid;t=$hylde$;&sort=ID%20D ESC&status=1
Og så finde et fint spejl til :)[/quote]

Såå - fikset :ok:

Den hylde du viser - sådan en har jeg du må få. Den ligger alligevel bare og samler støv.
Okay - jeg kan se du er fra Fyn, og jeg kommer ikke lige til Fyns land foreløbigt, men du kan da tænke over det.