Gode idèer

Er lige her inden jeg tog på arbejde ringet op af en sød dame på Sjælland. Hun har to unge hanmisser rendende i sin have.
Jeg kan KUN refererer hendes tale så jeg håber det er korrekt.
De er antagelig unge hankatte g hun VAR sikker på det var hanner. De parrer sig godt nok men det er set før i historien.
De er sorte med hvide poter.
Nu er problemet jeg ikke har så godt styr på diverse steder på Sjælland der kan hjælpe.
Missedrengene er tamme nok og efter hendes udsagn intet problem at få ind i en transportkasse.
Hun har ringet til KV i Næstved (det fortalte hun i telefonen) med de ville ikke hjælpe.
Jeg fortalte om Gråzonen, Inges kattehjem og en ret nystartet DB katteinternat på Sydsjælland
Er der nogen der har flere bud…herinde?
Hun er yderst velmeneende og vil gøre alt hvad der er det bedste for de to missedrenge
DÈT jeg gør her er at efterlyse idèer.
IKKE noget med den blå sprøjte eller lign. Har man det som forslag vil jeg gerne man undlader at komemnterer min tråd

Fremlysning af kattene bør altid være første skridt med tilløbere…de tilhører måske en der bor lige i nærheden

Som Felis er inde på vil fremlysning af kattene være det første skridt, flere forums rundt omkring på nettet har fora hvor det er muligt at fremlyse kattene. Og i forbindelse med den fremlysning vil det være en god ide at hun får tjekket efter for øremærkning eller om de er chippet.

Fremlysningen kan hun også få dyrlægen til at lave som en information til alle i nærområdet.

Dernæst er der Inges Kattehjem, Kattens værn, der er forskellige internater rundt omkring, ved at der er bla et i Roskilde.

De ejes ikke af noget var hendes helt klare fornemmelse.
Hun stod også med en lille killing der var fundet af hendes datter. Jeg syntes hun sagde noget med i et forladt skur bag en seng.

Hun var i den grad kompetent til dèt der foregår, jeg ville blot bede om link og idèer til yderligere at hjælpe hende.
Når man står i den slags situationer kan man ikke få idèer nok.

Prøv her: http://www.blaesenborg-pension.dk/katteinternatet.htm

Hmm måske kan Heidi hjælpe, evt med gode ideer http://www.tullebo.dk/