Gode julegaveidéer - til dig selv eller andre

Og samtidig kan du støtte det gode formål, at hjælpe Britas hittekatte.

Køb fx grydelapper

Eller en ovnhandske

Brita må komme på banen med yderligere info :slight_smile:

Nøj…de er flotte :thumbup:

Den ovnhandske er da lidt for cool… Hvad mon sådan en koster?

Jeg har syet omkring 17 par grydelapper og 8-9 handsker (nogle er dog allerede solgt)
Der er to lag pladevat i både lapper og handsker og det er patchworkmissestof der er bomuld.
Et par grydelapper koster 80 kr og en handske koster 50 kr.
Grydelapperne er ca. 24-27 cm i diameter
Porto altafhængig af hvad pakken vejer
TUSIND tak Vivi
Havde jag kunnet lægge billeder herind havde jeg sat alle tingene på…og ellers I der kommer til Vorbasse. Der vil være både handsker og lapper at købe

Forøvrigt kan man også gøre dèt, man køber lapper/handsker til sig selv og en nullerputseng der matcher…måske med patchworkstoffet i bunden for en hel seng i patchworkstof, DÈT koster spidsen af en jetjager. Var til møde i Skanderborg idag og inden jeg kørte hjem tilmit eget bibliotek kastede jeg lige bilen inden om den fine stofforretning dernede og kom til at købe mere missestof. Noget af det koster 160 pr. meter og det er KUn 110 cm bredt…derfor en seng udelukkende af den slags stof koster meget. Men så kan man istedet lave kant og bunden sengen står på i noget andet matchende stof så man kan betale sig fra det.

Der er også lapper i limegrøn bomuldpatchworkstof og med misser på…HINT

[QUOTE=kamikaze;720379]Der er også lapper i limegrøn bomuldpatchworkstof og med misser på…HINT

[/QUOTE]

Haha … Lisbeth må da snart bryde sammen og købe noget :høhø:

Flotte ting :ok:

Åh Brita, du skal nok også lige huske at sætte lidt sy-tid af til årest julekalender, for jeg har forresten stof med hjem til dig fra USA igen :slight_smile: Der er til 3 julekalendre - hvis jeg får de 2 til rafflet (lørdag / søndag i Vorbasse),

så kunne du jo lave en auktion herinde til den tredie? Og der er også nogle få andre stykker, mener der er 2 til vægophæng! Du får dem på lørdag, de er allerede pakket :slight_smile:
VH
Susanne

Sådan et sæt SKAL jeg bare have. :smiley:

Uh Britta det stof du har brugt til ovn handsken, har du mon nok af det til at man kunne bestille en nullerput i det? :bebe:

Det er jeg helt vild med :kryds:

[QUOTE=Susanne W;720438]Åh Brita, du skal nok også lige huske at sætte lidt sy-tid af til årest julekalender, for jeg har forresten stof med hjem til dig fra USA igen :slight_smile: Der er til 3 julekalendre - hvis jeg får de 2 til rafflet (lørdag / søndag i Vorbasse),

AI hvor fedet…så skal jeg huske at købe julekalenderophæng ude i stof og stil næste gang.

så kunne du jo lave en auktion herinde til den tredie? Og der er også nogle få andre stykker, mener der er 2 til vægophæng! Du får dem på lørdag, de er allerede pakket :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
hvor godt

[QUOTE=Helene K;720453]Uh Britta det stof du har brugt til ovn handsken, har du mon nok af det til at man kunne bestille en nullerput i det? :bebe:

Det er jeg helt vild med :kryds:[/QUOTE]
Det er også fint…jeg køber gerne mere af det, men du skal vide at det er dyrt. 1 meter koster omkring 120 kr. Så skal hele sengen være i den slags stof, og der jo skal pladevat i sengen og de gængse 50 kr til misserne og evt porto…så bliver det omkring 200 kr.

Britta - kunne du lokkes til at sy nogle lapper med 3-4 lag pladevat i ? jeg er hyper sensitiv med varme på fingrene og jeg vil super gerne købe 2 par… men 2 lag pladevat er for lidt hvis jeg skal kunne bære en 300 gr bradepande ud på altanen - så når varmen igennem :slight_smile:

jeg vil nemlig SÅ gerne af med de grimme grydelapper jeg har - og dine er jo lige det perfekte alternativ - hvis de er tykke nok :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;720532]Britta - kunne du lokkes til at sy nogle lapper med 3-4 lag pladevat i ? jeg er hyper sensitiv med varme på fingrene og jeg vil super gerne købe 2 par… men 2 lag pladevat er for lidt hvis jeg skal kunne bære en 300 gr bradepande ud på altanen - så når varmen igennem :slight_smile:

jeg vil nemlig SÅ gerne af med de grimme grydelapper jeg har - og dine er jo lige det perfekte alternativ - hvis de er tykke nok :)[/QUOTE]

SAGTENS…intet er lettere. Hvilket stof…mørkt, lyst, grønt, mis der ligner mis eller karikaturmis. Jeg tror også det skal være store lapper, ikke? Så du virkelig har noget at holde fast med.

store lapper med karikaturmissere :slight_smile: det vil være fantastisk!!

hvad vil 2 sæt koste ?

[QUOTE=Battlestar;720568]store lapper med karikaturmissere :slight_smile: det vil være fantastisk!!

hvad vil 2 sæt koste ?[/QUOTE]
OK…2 sæt koster 160 kr plus porto som antagelig er 20-30 penge

super og hvis vi så lægger en nullerput i alm beige fleece plus 100 kr i gave til hitterne :slight_smile: hvad er så min samlede julegave til mig og til misserne og til hitterne :smiley: :smiley:

Hej Britta

hvis du stadig har flere, vil jeg meget gerne købe 2 par grydelapper og en handske.
Grydelapperne gerne i lyst stof med misser på, handsken i mørkt stof med misser på.

Det er til mig selv, så du skal ikke “jule-stresse” over det :slight_smile:

Bum-bum-bum…lad mig se. To par lapper er 160 penge, 1 nullerputseng er 100 plus donationen på 100 og porto som antagelig er 40…det giver lige ud 400 kr…er det ok?
Og så siger fremtidens hittemisser og jeg MANGE tak

[QUOTE=Lene Nielsen;720653]Hej Britta

hvis du stadig har flere, vil jeg meget gerne købe 2 par grydelapper og en handske.
Grydelapperne gerne i lyst stof med misser på, handsken i mørkt stof med misser på.

Det er til mig selv, så du skal ikke “jule-stresse” over det :-)[/QUOTE]

Jeg har med garanti syede lapper og handsker liggende derhjemme der opfylder dine ønsker, så de bliver sendt imorgen eller Fredag. Tusind tak for handlen. Send lige en PB med adresse så får du en tilbage med hittekattekontoens reg og kontonummer