Ja, titlen siger næsten det hele. Kæresten og jeg skal på miniferie til Flensborg-området.
Er der nogen der har kendskab til gode kæder der forhandler kattemad og -udstyr i nærheden udover Maxizoo?
Regner med at skulle runde en Aldi mht. Lux, men hvis der var andet der var værd at besøge… ?
fakta i Harrislee har af og til kattemad på tilbud
fleggaard har kitekat tørfoder i flere varianter til ca ½ delen af DK pris (lam, okse, fisk )
Ved køb af noget i poser SKAL du chekke at de er TÆTTE - de er ikke gode ved poserne (ska’ du aligevel ha’ hul på en pose når du kommer hjem = ½ pris, hvis du brokker dig)
[QUOTE=Bølles mor;1251120]I Citti (kæmpe supermarkede) har de en stor dyreafdeling på første sal.
Citti er også helt fantastisk til menneskemad - man kan få ALT.[/QUOTE]
Den faldt jeg faktisk også over igår, men var ikke klar over det med dyrefoder/afdeling! Tak
das futterhaus ligger flere steder i og omkring flensborg, det er osse das futterhaus som ligger inde i citti på 1 sal. dog syntes jeg ikke deres udvalg til katte er ret stort. derimod er den store butik som ligger på Schleswiger Str. 48, 24941 Flensburg et fantastisk sted at besøge og handle, de har en ret stor afdeling bare alene med kradsemiljøer plus en ret stor afdeling for kattetilbehør.
der findes flere butikker med kattetilbehør dernede.
flensborg er bare så lækker en by at handle i samt bare at besøge, en god tur langs havnen er enorm hyggelig og skal i nyde et godt måltid mad er hansens brauerei et super sted at spise, dog er det så besøgt at det kan være svært at få plads.
vi kender byen som vores egen bukselomme, så er der noget du vil vise så spørg endelig løs
[QUOTE=johnny;1251157]das futterhaus ligger flere steder i og omkring flensborg, det er osse das futterhaus som ligger inde i citti på 1 sal. dog syntes jeg ikke deres udvalg til katte er ret stort. derimod er den store butik som ligger på Schleswiger Str. 48, 24941 Flensburg et fantastisk sted at besøge og handle, de har en ret stor afdeling bare alene med kradsemiljøer plus en ret stor afdeling for kattetilbehør.
der findes flere butikker med kattetilbehør dernede.
flensborg er bare så lækker en by at handle i samt bare at besøge, en god tur langs havnen er enorm hyggelig og skal i nyde et godt måltid mad er hansens brauerei et super sted at spise, dog er det så besøgt at det kan være svært at få plads.
vi kender byen som vores egen bukselomme, så er der noget du vil vise så spørg endelig løs[/QUOTE]
Tak Johnny, lyder som om vi skal prøve at se om vi kan få plads på det der Brauerei.
Vi har været i Flensborg før, men har mest været på den store gågade, så jeg tænker at vi skal lidt mere rundt denne gang :D, men vi har kun ca. 1½ dag, så tager vi hjem igen
kommer i i real skal i se efter deres food tilbud…sidste uge havde de ½ grovparteret gris til 2€ pr kg = ca 80€ = 800 kr sparet …ved dog ikke hvor grovparteret det var
Vi kommer også i området med jævne mellemrum da mine forældre bor i Padborg
Real som tidligere er nævnt er en af de steder vi handler katteting oftest
Derudover faldt vi tilfældigvis over Otto Duborgs Byggemarked (lige over grænsen ved siden af Fleggard) som har et stort udvalg af div. katteting til særdeles gode priser