Gode tilbud til kattene November 2011

[QUOTE=LabelleSax;732928]http://akvanet.dk/
Butikken lukker pr. 31/12-2011 så der er ophørsusalg, de har ikke så mange vare tilbage, men der er mange % at spare.[/QUOTE]

Tak for tippet. :ok:
Jeg fik lige sikret mig et par kattetoiletter til en fornuftig pris - store, overdækkede og med høj kant. Vi har nemlig et par dygtige gravere… :slight_smile:

Glad for nogen kunne bruge tippet :slight_smile:

Jeg synes også om dem på FB, men har da ikke modtaget nogen rabat kode, hvordan fik du den :?
Man kan vist kun benytte en kode af gangen, jeg plejer at købe 2 (eller 4) af hver, så tror det bedre kan betale sig at bruge den rabatkode - for mig i hvert fald :slight_smile:

[QUOTE=DaneX;732223]Så må I se, om I er heldige med at få jeres varer fra MedicAnimal. Jeg måtte slås med dem i over 2 måneder, før jeg til sidst havde fået, hvad jeg havde bestilt.
Jeg handler i hvert fald ikke hos dem igen.[/QUOTE]

Jeg har handlet 2 gange, brugt deres support (online chat) og fået absolut god behandling.
Jeg købte et sæt til at rense pet fountain, det yderste af spidsen brækkede af den ene børste, jeg fik uden problemer sendt et nyt sæt :slight_smile:

Det tror jeg også, jeg skal snart bestille igen og er ikke nervøs ved det

:slight_smile:

40% rabat på toiletskjuler på zooplus.co.uk :slight_smile:

[QUOTE=Zunar-J5;733534]40% rabat på toiletskjuler på zooplus.co.uk :slight_smile:

Ih, det ville jeg gerne have…
Men har bestemt ikke råd :frowning:

[QUOTE=Zunar-J5;733534]40% rabat på toiletskjuler på zooplus.co.uk :slight_smile:

Uh det er bare så FINT! Men selv med rabat er det for dyrt… for jeg har ikke behov for at skjule at jeg har kat.

Idéen er genial!

Zooplus.de har 20% rabat på alle katte- og hundesenge frem til 29. november :slight_smile: Man skal bare skrive koden KUCHELWOCHE i rabatkodefeltet, når man bestiller.

Tilbud på tilbehør på zooplus.co.uk :slight_smile: Pet Supplies at zooplus: Seasonal Pet Food & Pet Accessories

husk at holde øje med den nye tilbudsavis fra maxi zoo, tilbudene er fra søndag d. 27 nov. - søndag d. 4 dec. :slight_smile:

10% på hele sortimentet på zooplus.de med koden HAG-NOV-BUS - gælder resten af året :slight_smile:

Så er det nu, der skal shoppes julegaver :smiley:

Nogle der har en rabat kode til zooplus.co ? :slight_smile:

[QUOTE=Zunar-J5;739581]10% på hele sortimentet på zooplus.de med koden HAG-NOV-BUS - gælder resten af året :slight_smile:

Så er det nu, der skal shoppes julegaver :D[/QUOTE]

Perfekt timing, stod lige og skulle bestille en masse mad. Tak :smiley:

[QUOTE=Zunar-J5;739581]10% på hele sortimentet på zooplus.de med koden HAG-NOV-BUS - gælder resten af året :slight_smile:

Så er det nu, der skal shoppes julegaver :D[/QUOTE]

Fedt jeg lige tjekkede om der var en god kodealigevel. :smiley:

Hehe jeg tjekkede også den kode :slight_smile:

Så skal jeg bare købe tilbehør til vores nye killing i december i stedet for januar :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;740856]Hehe jeg tjekkede også den kode :slight_smile:

Så skal jeg bare købe tilbehør til vores nye killing i december i stedet for januar :-)[/QUOTE]

Det blev også en “dyr” fornøjelse for mig - man bestiller jo gerne lidt ekstra, når man får rabat :stuck_out_tongue:

Hov, jeg kan se på regningen af rabatten ikke er fratrukket :frowning: Er den det hos jer andre, der brugte koden? For så må det jo være mig der har lavet en fejl.

Men jeg skriver til dem og håber de er til at snakke med :kryds:

[QUOTE=Blabl;741708]Hov, jeg kan se på regningen af rabatten ikke er fratrukket :frowning: Er den det hos jer andre, der brugte koden? For så må det jo være mig der har lavet en fejl.

Men jeg skriver til dem og håber de er til at snakke med :kryds:[/QUOTE]

Jeg kan heller ikke se noget på den mail jeg har fået. - Men jeg kan se den der “coupon” på oversigten under min profil der inde. - Og så også da jeg lavede bestillingen at den trak de 10 % fra. - Håber du får trukket de 10 %, hvis det er glippet!

[QUOTE=Kimilla;741766]Jeg kan heller ikke se noget på den mail jeg har fået. - Men jeg kan se den der “coupon” på oversigten under min profil der inde. - Og så også da jeg lavede bestillingen at den trak de 10 % fra. - Håber du får trukket de 10 %, hvis det er glippet![/QUOTE]De 10% står som “Coupon” på min bestilling - også i mailen.

Hov ups, gør de også her - Jeg kom til at kigge på mailen om at pakken var sendt. - Sorry…

Jeg har været helt rundt på gulvet med min sidste bestilling, fordi jeg var kommet til at bestille noget “forbudt” så de måtte trække det ud af den oprindelige bestilling - så jeg har 3 (!) forskellige fakturaer at rode rundt i :dokdok: Men inde på min zoopluskonto ligger den rigtige - med rabatten fratrukket :slight_smile: