Gode tilbud til kattene

[QUOTE=Susanne W;1289670]Takker, så må vi se om jeg husker det på søndag :slight_smile: Der køres jo en del killingefoder ned i øjeblikket :smiley:
VH
Susanne[/QUOTE]

Husker du det, og har de det til samme pris som pt (449 kr/10 kg) plus de 20% rabat, så må du godt købe en 10 kgs sæk med til mig :slight_smile:

Check :ok: Jeg ser om jeg kan huske det.
VH
Susanne

Ellers siger I lige til hvis jeg skal huske det for jer :wink:

Vi ses jo d. 6/8

Ellers siger I lige til hvis jeg skal huske det for jer :wink:

Vi ses jo d. 6/8

Så er der åben for de gode tilbud, har sendt en ordre afsted.

SÅ fik jeg også bestilt - der blev pludselig stille i lobbyen, og så skyndte jeg mig ind og bestille inden jeg glemte det igen :slight_smile:
VH
Susanne

Extreme Classic i 3 varianter på tilbud i PetWorld. 80 kroner pr. sæk - ingen begrænsninger. Fra i morgen og en uge frem.

Zooplus.de holder black friday her fredag og vidst weekenden ud.
Man får 3xgange bonus point, og bestsellers er nedsat :slight_smile: Hvad jeg lige kunne oversætte med mit gode tyske :smiley:

og den danske side har Gør et [B]BLACK FRIDAY kup og [B]spar S[T]ORT på [B]SORTE topsellers! Få oveni op til 200 gratis [B]bonuspoint![B][B]*

Brug enten KODE: 100-POINT (ved køb fra 350,-) … eller KODE: 200-POINT (ved køb fra 500,-) >> Spar så S(T)ORT, du kan![/B][/B][/B][/B][/B][/B]

[QUOTE=Blunky;1298597]Zooplus.de holder black friday her fredag og vidst weekenden ud.
Man får 3xgange bonus point, og bestsellers er nedsat :slight_smile: [/QUOTE]

Det er fra Black Friday til Cyber Monday, så ja fredag til og med mandag.

Og for usa-geeks, så kan I læse om hvorfor mandagen efter Thanksgiving hedder Cyber Monday her Cyber Monday - Wikipedia

Lone er dygtig og super sød. :slight_smile:

Myprotein.dk giver -25% på alt i dag ved indtastning af koden MINUS25
Min mand og jeg har shoppet colostrum. :slight_smile:

Maxi Zoo har 50% rabat på ALT vådfoder frem til søndag d. 19. februar. :slight_smile:

Jeg købte en masse Moments vådfoder til Florian, og endte med kun at give 4 kr. pr. dåse; det synes jeg er ok. Husk dog at tjekke prisen på hylden, for foderet gik ind til en lidt højere pris end angivet, så jeg fik penge retur, da jeg gjorde opmærksom på det. :slight_smile:

Der er lige nu 50% på Kingsmoor Pure serien, gælder indtil emballageskift, så nogle varianter kan være udsolgt :slight_smile: - Petworld :slight_smile:

Man kan lige nu købe tasker til gode priser på samlemærker i COOP.
jeg har lige købt denne toilettaske som jo er ganske fin til udstilling og god kvalitet. Den koster 90,- med 25 samlemærker

https://dyrelageret.dk/ Har gode tilbud på Kingsmoor tørkost, de har købt de sidste sække i det gamle design og sådan en 10 kg koster lige omkring 300 kr

Bestilte i fredags, og havde pakken idag ( sendt med GLS) og sendt fragtfrit

Er der ikke noget med en kode til den tyske zooplus, hvis man bestiller for mere end 100 euro?

http://www.plantorama.dk/dyr/hunde/hundefoder-godbidder/royal-canin-intense-beauty-12-x-85-g-kattefoder?id=2010020819
Plantorama royal canin vådfoder flere varianter

Jeg så et opslag om, at Royal Canin deler foder ud i Rosengårdcentret på lørdag mellem 10-16. :slight_smile:

Jo, det er Sammelbesteller