Godmorgen alle kattegale

Godmorgen Kattegale:)

Ny dag gryer lige nu… Alle er vågne og i den grad aktive… Muligvis derfor, at deres mor kom ud af sengen allerede nu… Hmmm…gentagne gange hoppen og trampen på sengen (og min blære:mad:) gjorde, at nu måtte jeg altså op… -tihi

Nå men så har jeg da bare mere af dagen at bruge… OG jeg er sikker på at missebanden syns det er okay, med nogle flere timer med vågen mor…-tihi

Hvad skal i lave idag, ud over at tage jer af de royale små lækre kræ…??

Jeg skal ud til min hest en tur, og se til hende, og så tror jeg ellers den står på en grundig gang rengøring her…

Ufatteligt, som de kan fælde… Helt pinligt… Store totter hver dag, hist og pist…

Godmorgen til alle.
Har ikke sovet i nat, Per snokker så frygteligt ind i mellem.
Men i dag skal jeg på sygehuset og sikkert sove når jeg kommer hjem.

Godmorgen :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Jamen der er da ikke noget bedre, end at blive vækket af de små skønne kræ -wehuu

Håber din dag bliver helt vildt dejlig…

Godmorgen godmorgen

Her står den på strygetøj og så skal jeg se om jeg ikke kan få skrevet mit årlige julebrev.

God dag til alle :slight_smile:

jamen godmorgen…hvis det ikke kan være anderledes:eek:

Godmorgen. Ja idag flytter Gilbert ind WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Så jeg vågnede TIDLIGT selvom han først kommer kl 14.30-wehu-wehu

[quote=Annette O;73506]

Jamen der er da ikke noget bedre, end at blive vækket af de små skønne kræ -wehuu[/quote]

Ja, men behøver det være kl. 04 om natten … -doh

ja for ellers er det da ikke sjovt :? -tihi-tihi-tihi-LOL

Jeg skal træne Nemo og hænge ud med ham og tude lidt er jeg bange for. I dag bliver en meget lang dag for mig.

Jeg har utrolig ondt inden i af at gå og vente en hel uge på et svar som jeg slet ikke har lyst til at få, hvis det er en aflivning af min første “hund”.

I dag er en mærkelig dag… Jeg er slemt splittet følelsesmæssigt. Og helt og aldeles magtesløs for, hvad der kommer.

Mest af alt har jeg lyst til at vågne og opdage, at hele denne uge bare var en ond drøm.

lenschow, det lyder bestemt ikke godt…
Vil da -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser fingre for at det svar du frygter, ikke bliver som du frygter…

Nu kender jeg jo ikke til det du skriver om, men kan fornemme det bestemt ikke er godt…

Trøstekram her fra

God"morgen" -høhø
Jeg ska skrive lidt projekt idag og vaske tøj :S Så ik videre interessant…

Godmorgen eller glædelig middag alle sammen:)

Idag skal gå med arbejde fra 9-17, så der er ikke plads til det helt store:)

Så skal der nusses mislinger når jeg kommer hjem og laves risengrød-thumbs

[quote=SineGry;73539]Godmorgen. Ja idag flytter Gilbert ind WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Så jeg vågnede TIDLIGT selvom han først kommer kl 14.30-wehu-wehu[/quote]

Kære Sine…-wehuu

Hjertelig til lykke med din nye misser.-wehuu
Hvor spændende.

Jeg står op kl. 06.00 fordi jeg skal på arbejde.
Det gør jeg hver dag.
Æv…jeg gider ikke, for det er mørkt og koldt.

Men når jeg først er oppe, glæder jeg til at se vores patienter,
som glæder sig til at møde os. -love
Fortsat god dag til jer alle.

Kærlig hilsen
Mona -danse
Er dette forum ikke -wehu som at være lidt i familie.
Nogle holder man rigtig meget af,
andre har man det OK med.

Jeg -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser og alt der kan -jegkrydser og sender mange varme tanker jeres vej.

Jeg er heldigvis så privilligeret, at jeg først siger “God morgen” kl. 10-11 om formiddagen.
Til gengæld slukker jeg først lyset ved 3-tiden om natten.
Jeg elsker nattetimerne og synes, det er naturstridigt at stå op, før det er helt lyst udenfor.

Heldigvis synes både hundene og kattene det samme. Kattene kan tilmed glo surt på mig og sove videre, når jeg står op.

PS: Om sommeren står jeg ofte op med solen.

Jeg har samme mønster Mega - desværre gør det lidt ondt om fredagen… for jeg skal møde klokken 8 men kommer stadig sent i seng hele ugen haha