Godmorgen mor/far

Hvordan vækker jeres dejlige katte jer?
Tror der kunne komme mange søde og sjove historier ud af den her tråd:wehuu:

Jaaaa. sådan
[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12117”]Dagligdag Vækkeur - De Kattegale Debatterer[/ame]
eller sådan
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12628:p:p.

Gad vide om jeg overhovedet kunne komme op uden hendes hjælp:?
:wehuu::wehuu: hun er bare en skat

De få gange M&M har fået lov til at være i soveværelset om natten, der har de ikke vækket mig om morgenen.

Men især Milo plejer at vække mig gentagende gange om natten, fordi han vil kæle. Det foregår gerne ved, at han lægger sig helt op af mit hovede og starter diesel motoren og det er svært at sove fra.
Og det er så derfor at de så sjældent får lov til at være inde hos mig om natten, hehe

// Martin

Min vækker mig heldigvis ikke, hun sover som regel når jeg vågner G

Ja her til morgen vækkede Mysli os ved at vælte strygebrættet. Han blev vist også selv meget vågen …

Det er yderst sjælden at mine vækker mig.
De kan snilt ligge og sove til en 14-15 stykker.
nogle gange bliver jeg dog vækket af mads der står og massere min dyne, og gynger fra side til side lige ved siden af ´mit ansigt.

Mine katte vækker mig ikke. Det gør min mand. Det er noget andet når vi taler om at sige godnat :høhø:

Jeg synes mine katte er strenge når jeg skal op…
Så kigger de lige op fra den varme seng. Jeg er sikker på de siger kom tilbage i sengen…:muhaha:

Lyder som om jeg er den eneste der har et A kat. :høhø:

Mine vækker mig kun fordi jeg gentagende gange om natte skal flytte kattene… Mine katte lægger sig mellem vores ben hvor de ligger og får os til at sprede vores ben mere og mere…

Så vågner jeg kl 3 fordi der ikke er plads i sengen til at jeg kan vende mig om… Lige meget hvor meget jeg roder rundt så flytter de sig ikke…

Men så er der også de morgener hvor Patrick vågner med stor smerte fordi kattene ikke lige overvejer hvor de lander når de hopper op i sengen…

Hmm… det er vist tydeligt hvem der ejer vores hus

Buster vækker mig meget sjældent om morgenen, han har et sovehjerte der er mindst lige så stort som mit.
En enkelt gang har han vækket mig med en forsigtig pote på min overarm, det var bare så sødt:wehuu:
Ellers er det mest sure dask, fordi jeg ikke slå vækkeuret fra… Hvad ligner det at der skal komme sådan en larm, lige når man ligger og sover:tihi:

Vores er ikke til at få ud af fjerne om morgen… MEN når de er kommet op så kan det ikke gå hurtig nok med at få morgen mad… Så er der gang i diesel (bengalen ) MEN Morgan (birmaen ) går i seng igen kan ligge en hel dag i fars dyne og hygge sig…