Godmorgen

Jeg har lige sat lidt kaffe på bordet, og bagt et franskbrød - hvis nogen skulle være interesseret.

[bigloony] [bigloony]

Ihhh jo tak, men kan der komme en med det da jeg selv er skidt tilpas i dag.

øøøøv hvor træls :frowning: Jeg vil lige se om ikke vi kan finde ud af et eller andet, for du skal da ikke snydes for kaffe og friskbagt franser…
Jeg kan bare ikke komme med det, for jeg er vist lidt doped i dag -høhø har ret ondt, og er på smertestillende, så jeg må ikke køre bil FNIIIIS - heller ikke selvom det kunne være spændende)

Okay, ja det kunne være spændende hi hi.
Du sender bare en af sted, og tak for det.
Træls du har ondt.
Det der er galt med mig er overanstrængelse og stress efter flytningen, men hber jeg er frisk igen i morgen. Så derfor er jeg hjemme fra job og kan heldigvis låne ældsteguldet’s pc.

Kaffe og frans er sendt pr ekspress. det er fremme om 5 min.

Er du ved at være færdig med flytningen?? Jeg har godt læst, at du er i gang med at flytte og det hele… det kan virkeligt tære på kræfterne…

Ooooh min kroppekadaver er bare lidt øm. Ja det har været øm i et par dage, men nu satte det sig til spændinger i stedet, så jeg måtte blive hjemme fra arbejde i går og i dag. Jeg håber da det bliver bedre i morgen…

Jeg kan godt se en der kommer løbende nede på gaden med en brød og en kande kaffe, tak skal du ha’ [bigloony]
Ja jeg er snart helt på plads, mangler lige lidt endnu, 3 kasser heroppe også en masse kasser jeg skal ha’ sat i skuret, men der skal lige tages ting ud og stiles ordenligt så de sidste kasser kan stå der.
Det er træls når man er syg, god bedring til dig.

Det er da det man kan kalde et ekspress bud [smilie=hate-tunz.gif] [bigloony]

Uha ja… Der er bare sååå mange ting der skal gøres og flyttes rund med, inden man er helt på plads… Jeg husker det alt for tydeligt…

Men det er dejligt, at du snart er på plads :wink: Det er så befriende…

Tak tak - jeg skal nok blive frisk igen :wink:

Ja det er hurtigt, og det smager dejligt, 1000 tak for det. Stafetten er sendt tilage igen med kande og form, indholdet har jeg dog taget ud -shhhh
Ja det tager lidt tid med det sætten på plads, men alt er nu på plads, det er bare de sidse småting der skal i skabene.
Godt du snart bliver frisk igen.
Håber jeg også jeg snart bliver.

HA HA Pia :wink: jeg regnede skam heller ikke med at få det retur i ubrugt / fyldt tilstand…

Du bliver også frisk i løbet af ingen tid… Hø hø jeg har nemlig bagt helbredende franser, så om ikke så længe så skal du bare se… Så flyyyyyyver du rundt fyldt med energi og er helt godt tilpas igen… Men indtil da får du lige et lille medfølende klem :wink:

Jeg kan huske da vi flyttede. OOOOOOOOOOOOORRRRRHHH jeg hadede at pakke ud og sætte på NYE pladser. Alt skulle bare klappe og ingenting var bare som jeg ville have det til at være… -græd Men lige pludselig en dag, så faldt det hele i hak [smilie=hate-tunz.gif] DET var ebare dejligt, så du kan glæde dig til den dag :wink: Så sidder du med et smil til langt op over begge ører…

Hi hi, nej det regnede du ikke med ha ha, det vidste jeg godt.
Ihhh hvor dejligt med noget helbredeslse, så har du vel også selv sørgret for at få noget af det ik’?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa det bliver dejligt når alt er på plads og rengjort, superskønt, glæder mig til det, for jeg gider det skisme ikke mere nu, at pakke ud altå.

Ja ja for pokker… Jeg har sørget for noget til mig selv ;-)) bare rolig…

Det bliver så godt for dig, når du er færdig, og jeg kan godt forstå du glæder dig - det er helt sikkert…

Nåå jeg må lige smide mig 1 times tid. Pillen er ved at få fuld virkning så jeg må lige putte lidt - ellers ender det med at jeg skriver det rene volapyk -høhø -høhø

Der er stadig kaffe på kanden, hvis der er andre der skulle få lyst til en tår ;-)))

Godt du også har fået så du også kan blive frisk.
Tak for kaffe og brød, det var lækkert, uummmm.
Sov godt og vågn frisk op.

Godmorgen

Hjemmebagt brød lyder dejligt! Uhmm!

Min mavse snakker helt vildt, må hellere ud og finde noget -hæhæ

Er der mere kaffe? kunne godt drikke en stor varm kop nam nam

Er bange jeg fik alt kaffen sendt med stafet -sorry

ØV -blåblå -blåblå

Er der så Cola? -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Det ved jeg ikke, det må du spørge Annette O om, jeg har desværre ike noget Cola, men smider da gerne en kande kaffe over.